محمدناصر نیکبخت روز یکشنبه در شورای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: تمامی ملل جهان چشم به نحوه برپایی و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دوخته اند.
وی اضافه کرد: به طور حتم ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می شوند.
وی بیان کرد: ملت ایران همواره نشان داده اند که در مناسبت های دینی و مذهبی حضور پرشوری دارند که نمونه آن آئین شب های قدر است.
استاندار همدان تاکید کرد: این حضور و استقبال از برنامه های دینی و مذهبی موید این است که این جامعه هیچگاه آسیب نمی بیند.
نیکبخت گفت: دفاع مقدس نیز از سوی دلاورمردانی رقم خورد که این منش و روش در وجودشان جاری بود و با رشادت های خود تاریخ ساختند.
وی افزود: استکبار جهانی، ملت ایران را در انقلاب و دوران جنگ تحمیلی آزموده است بنابراین به علت ناتوانی از رویارویی با این ملت تمامی گزینه های روی میز خود را بر چیده است.
استاندار همدان با تاکید بر ضرورت انعکاس دلاورمردیهای ملت ایران در جنگ تحمیلی از مدیران حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خواست در این زمینه تلاش خود را افزایش دهند.

** ارزش های انقلاب انحصاری نیست
نیکبخت بیان کرد: هم اینک زمان نمایان کردن رشادت های صورت گرفته در دوران جنگ تحمیلی است ولی در این راستا نباید اجازه داد از ارزش ها استفاده ابزاری شود.
وی بیان کرد: ارزش های نظام و انقلاب متعلق به همه افراد بوده و انحصاری نیست چون تمامی این مردم در پیروزی جنگ سهم داشتند.
به گزارش ایرنا استاندار همدان اظهار کرد: زمان حضور مردم برای نثار جان و دفاع از کیان اسلامی جناح بندی و خط کشی وجود نداشت.
نیکبخت عامل پیروزی این ملت در صحنه های مختلف را وجود مولفه وحدت دانست و گفت: همه افراد برای دستیابی به پیروزی برادرانه تلاش کردند.

** از انتخابات باید عبور کرد
وی گفت: انتخابات تمام شد و پیروزی اصلی آن نظام، رهبری انقلاب و مردم بودند و در ادامه مردم به فردی که به نظر و خواسته اشان نزدیک بود رای دادند.
وی بیان کرد: هم اینک مردم مطالبه گر هستند بنابراین اگر بخواهیم در انتخابات بمانیم فرصت پاسخگویی به انتظارات مردم را نخواهیم داشت.
استاندار همدان تصریح کرد: عملکرد دولتمردان در چهار سال دوم متفاوت خواهد بود چون خودرویی که به ته دره سقوط کرده بود دوباره بر روی ریل توسعه قرار گرفته است.
نیکبخت تاکید کرد: مسئولان بدون توجه به حاشیه سازی ها فعالیت خود را ادامه می دهند چون توجه به حواشی مدیران را از خدمت به مردم غافل می کند.
به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: با توجه به اتمام دوران انتخابات، یادواره های شهدا نیز باید با قوت و بدون حاشیه و بهره برداری ها برگزار شود.

** باغ موزه، مرکزی برای جذب گردشگر شود
استاندار همدان گفت: استان همدان یک منطقه گردشگری است بنابراین باید کاری کرد که باغ موزه دفاع مقدس نیز به آثار قابل بازدید مسافران تبدیل شود.
نیکبخت افزود: موزه ای به مثابه باغ موزه دفاع مقدس همدان در هیچ جای کشور وجود ندارد و این مرکز برای تمامی طیف ها حتی کسانی که نظام و دفاع مقدس را باور ندارند دیدنی و جذاب است.
وی اضافه کرد: باید برنامه هایی برای اقشار مختلف دیگر استانها در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار کرد تا با دیدن این موزه آنها مروج و تبلیغ کننده این مرکز شوند.
حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.