به گزارش ایرنا بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز شنبه در آیین بدرقه این ورزشکاران گفت: ملی پوشان تیم های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا مایه افتخار ورزش استان همدان هستند.
رسول منعم اظهار کرد: اینکه هفت ورزشکار همدانی سهمیه اعزام به این پیکارها را کسب کرده اند، افتخار ارزنده ای است.
وی اضافه کرد: این ورزشکاران با حداقل انتظار توانسته اند قله های موفقیت را به خوبی طی کنند و دستگاه ورزش استان در حد توان حمایت لازم را خواهد داشت.
منعم بیان کرد: ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای همدان در سال های اخیر همواره جزو ملی پوشان ثابت بوده اند اما علاوه بر تنیس روی میز بانوان که حرف اول را در کشور می زنیم، حالا در اسکواش و دارت نیز سهمیه تیم ملی داریم.
وی افزود: رقابت های جهانی عرصه مهم بین المللی به شمار می رود که بسیار حایز اهمیت است و انتظار داریم مدال های خوش رنگ نیز همچون دوره های گذشته کسب شود.
منعم خاطرنشان کرد: انتظار ما از هیات های قهرمان پرور و مدال آور تدوین برنامه منظم و اصولی برای افزایش سطح کیفی و کمی است و دستگاه ورزش استان نیز در حمایت های مالی میزان پیشرفت هیات های ورزشی را اولویت قرار می دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: هیات هایی که بتوانند سطح جایگاه ملی و بین المللی خود را در مدال آوری، کسب عنوان های تیمی و سایر امتیازها ارتقا بدهند، از حمایت های ویژه برخوردار خواهند بود.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.