به گزارش روز شنبه ایرنا ، استاندار همدان گفت: 10 هزار میلیارد ریال طرح در بخش های مختلف در این استان آماده و به زودی بهره برداری می شود.
محمد ناصر نیکبخت شب جمعه در آئین ضیافت افطاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با ذکر اینکه مردم در چهار سال دوم دولت تدبیر و امید از مدیران کار و تلاش می خواهند بیان کرد: مسئولان باید با این روش و منش کار کنند در غیر اینصورت جابجا می شوند.

*** اعتبار سال جاری همدان حدود 2 هزار و 900 میلیارد ریال است
رییس برنامه و بودجه استان همدان اظهار کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این استان در سالجاری حدود 2 هزار و 900 میلیارد ریال است.
اسکندر صیدایی روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان بیان کرد: این میزان اعتبار شامل یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبارات تملک سرمایه ای، 778 میلیارد ریال شاخص های توسعه ای، 660 میلیارد ریال از محل سه درصد درآمد نفت و گاز، 250 میلیارد ریال طرح های همسطح استانی، و 150 میلیارد ریال موضوع 27 صدم درآمد ماحصل از مالیات و ارزش افزوده است.

*** استاندار همدان: دولت اعتبار مناسبی برای توسعه روستاها پیش بینی کرده است
استاندار همدان گفت: دولت یازدهم با همکاری مجلس در بودجه سال جاری اعتبار مناسبی را برای توسعه و آبادانی روستاهای کشور پیش بینی کرده است.
محمد ناصر نیکبخت روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: افزایش سهم پیش بینی شده برای روستاها از درآمد حاصل فروش نفت و افزایش بودجه بهسازی روستایی موید توجه دولتمردان به عدالت اجتماعی در توسعه روستایی است.

طرح مهم سفر هیات دولت به همدان تکمیل شد
دبیر ستاد استانی پیگیری مصوبات سفر هیات دولت در همدان گفت: 21 طرح از مصوبات مهم سفر هیات دولت یازدهم به این استان در کمتر از 2 سال تکمیل شده است.
خسرو سامری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 44 طرح در سفر سوم شهریور ماه سال 94 کاروان تدبیر و امید به همدان با هشت هزار و 570 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان مصوب شد.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.