رئیس هیات سوارکاری همدان در این باره گفت: این رقابت ها با حضور برترین سوارکاران پرش با اسب همدان در سه رده سنی زیر 18 سال، اسب های زایچه ایران و رده C1 بزرگسالان برگزار شد.
سید وحید برقعی روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این پیکارها و رده سنی زیر ١٨سال کیانا احمدی با اسب ارود از باشگاه آذرخش عنوان قهرمانی را کسب کرد، فرزاد سهیل قاسمی با آرش از باشگاه اکباتان دوم شد و سینا کلامی با اسب سیلاس از باشگاه اکباتان در جای سوم قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در رده اسب های زایچه ایران نیز علیرضا بختیاری با اسب اندی از باشگاه اویسینا قهرمان شد، مسعود توفیقی با اسب سیلاس از اکباتان عنوان دوم را کسب کرد و کیانا احمدی با اسب ارود از باشگاه آذرخش سکوی سوم را به دست آورد.
برقعی افزود: همچنین در رده C1 بزرگسالان علیرضا بختیاری با اسب اندی از باشگاه اویسینا مقام قهرمانی را به دست آورد، مهدی حمزه ایی با اسب سورن از باشگاه آذرخش دوم شد و محسن حدادیان با اسب لویزا از باشگاه آذرخش در جای سوم ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: سوارکاران شرکت کننده در این رقابت ها دارای عنوان های برتر ملی و بین المللی هستند که به بالا رفتن سطح کیفی رقابت ها کمک شایانی کرد.
این رقابت ها با همکاری موسسه همرهان همای رحمت حامی بیماران پروانه ای EB برگزار شد.
در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
همدان در حال حاضر بیش از یکصد سوارکار فعال در رقابت های سوارکاری دارد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.