به گزارش ایرنا، مردم استان همدان همزمان با مردم سراسر ایران سالگرد ملکوتی ارتحال امام راحل (ره) را در سوگ نشسته و با حضور در مساجد و تکایا با برپایی آیین های عزاداری با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
مردم استان همدان که از امتحان بزرگ 29 اردیبهشت با سربلندی بیرون آمده اند و با شرکت در انتخاباتی بزرگ با آرمانهای شهدا و امام شهدا پیمان دوباره بستند این بار در اجتماعاتی عظیم در غم امام شهدا به سوگ نشسته اند.
مردم روزه دار استان همدان در بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) ارادت خود را با حضور در آیین های سوگواری در سراسر این استان اعلام کردند .
شرکت در راهپیمایی 14 خرداد و حضور در آیین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه امام خمینی (ره) از برنامه های ویژه بیست هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همدان بود.
امسال مراسم سوگواری رحلت امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد با ایام ماه مبارک رمضان همزمان شده است و به دلیل روزه داری دوستداران امام راحل مقرر شد در تمام شهرستان های استان همدان برنامه های هیات های عزاداری به صورت گسترده برای سوگواران و علاقمندان امام خمینی(ره) برگزار شود.
حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در 14 خرداد سال 1368 به ملکوت اعلی پیوست.
7523/993
خبرنگار: مرضیه بختیاری*انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.