بنیاد سینمایی فارابی خاطرنشان کرد: مرحوم علیرضا سلطانی عکاس پیشکسوت خبری و مطبوعات که سابقه چهار دهه عکاسی خبری داشت، عکاسی با اخلاق، متخصص و دلسوز بود و اغلب پشتیبان و حامی عکاسان بود و مرحوم وحید سهرابی نیز از عکاسان با تجربه مطبوعات و با اخلاق بود. بی‌شک فقدان ایشان ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.
این بنیاد فقدان این عکاسان را به خانواده داغدار ایشان و جامعه رسانه‌ای تسلیت گفت و از خداوند متعال‌ برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت کرد.

**همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت دو نفر از عکاسان خبری با تجربه و کاردان کشور را تسلیت گفت.
بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی عکاسان با تجربه و کاردان مطبوعات کشور، فقدان آنان را به خانواده هایشان و جامعه مطبوعاتی و عکاسان رسانه ای کشور تسلیت گفت.
مراسم بزرگداشت مرحوم وحید سهرابی عکاس خبری سابق خبرگزاری ایسنا دفتر همدان ، جمعه شب در مسجدالنبی (ص) شهر بهار برگزار شد.
به گزارش ایرنا در این مراسم جمعی از اهالی مطبوعات و رسانه های استان همدان حضور داشتند.
وحید سهرابی از عکاسان باتجربه مطبوعات روز چهارشنبه 10 خرداد در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت و آیین تشییع وی صبح جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان بهار و هنرمندان برگزار شد.
مرحوم سهرابی از سال 1387 به عنوان عکاس با دفتر منطقه‌ای ایسنا در همدان و از سال 90 به مدت 2 سال با دفتر اصلی خبرگزاری دانشجویان در تهران همکاری داشت.
این عکاس تجربی متولد اردیبهشت 1368 در سال 89 برنده جایزه تصویر سال در بخش جوان شد.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.