علی کاویانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح اطعام نیازمندان همه ساله با مشارکت خیرین و حامیان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود که امسال این اطعام به صورت غذای گرم و جیره خشک می باشد .
وی افزود: علاوه بر این در ماه مبارک رمضان امسال از 500 خانوار نیازمند ، بی سرپرست و دارای بیمار خاص در هفته اکرام و اطعام با حضور مسئولان شهرستان تفقد و دلجویی به عمل می آید .
کاویانی دیدار حامیان با ایتام در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) را از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: همزمان با میلاد گرانمایه امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان برنامه شوق دیدار حامیان با ایتام به تعداد 200 مورد نیز صورت می گیرد .
وی اجرای طرح همیان مولا را که با هدف زنده نگه‌داشتن سیره امامان به‌خصوص مقتدای شیعیان امام علی(ع) به اجرا درمی‌آید، از دیگر برنامه های این اداره ذکر کرد و گفت : طرح همیان مولا یکی از طرحهای مهم کمیته امداد حضرت امام(ره) می باشد که در این راستا بیش از 500 کیسه در اختیار خیرین گذاشته شده تا آنان کمکهای غیر نقدی خود شامل برنج ، روغن و سایر مایحتاج را در آن قرار دهند.
رئیس کمیته امداد امام نهاوند گفت: امسال کمک های مردمی پس از جمع آوری و ساماندهی در بین ایتام و مددجویانی که در اولویت هستند، توزیع خواهد شد.
وی در پایان اضافه کرد: اجرای طرح محسنین ، حامی یابی برای ایتام و جمع آوری زکات فطره از برنامه هایی است که تا پایان ماه رمضان برای کمک رسانی به نیازمندان و ایتام اجرا می شود.
در حال حاضر تعداد پنج هزار و 400 خانوار از افراد نیازمند شهرستان نهاوند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند .
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.