محمدرضا پیرودین روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی جوانان آسیا روزهای 25 تا 28 خردادماه در کشور چین تایپه (تایوان) برگزار می شود.
وی اضافه کرد: شریعتی تنها نماینده کشتی همدان در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور است که به این رقابت ها اعزام می شود.
وی خاطرنشان کرد: شریعتی یکی از بهترین کشتی گیران رده سنی جوانان کشور در یکسال اخیر بوده است و توانسته در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.
پیرودین یادآور شد: همچنین مسعود مصطفی جوکار مربی ارزنده کشتی شهرستان ملایر و استان همدان نیز به عنوان مربی تیم ملی به این پیکارها اعزام خواهد شد.
رئیس هیات کشتی همدان در ادامه با اشاره به مرمت و بازسازی خانه کشتی این شهرستان گفت: 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای بازسازی خانه کشتی همدان هزینه شد.
وی افزود: فاز دوم خانه کشتی همدان با احداث خانه قهرمانی برای نخبه ها و استعدادهای کشتی پایه قرار است به زودی با 400 میلیون ریال اعتبار انجام شود.
پیرودین اضافه کرد: هم اکنون 700 کشتی گیر در خانه کشتی همدان زیر نظر مربیان مجرب فعالیت دارند.
وی با با بیان اینکه خانه کشتی همدان از شرایط سنتی و قدیمی خارج شده است گفت: هم اکنون یکی از مجهزترین خانه های کشتی غرب کشور را در اختیار داریم.
هم اینک بیش از پنج هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رده های سنی کشتی فعالیت دارند.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.