علیرضا صفری روز یکشنبه در حاشیه تجلیل از کارگران و خدمه بیمارستان دکتر غرضی ملایر در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط ما در چهار سال آینده بسیار بهتر، خدمات رسانی مطلوب تر و رضایت مندی مردم در این حوزه بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد، اظهار کرد: هم اکنون زمانی است تا برنامه هایی که در دولت قبل رخ داد، در دولت دوازدهم اجرایی و به نتیجه برسد.
وی به روند رو به رشد و جهشی تجهیزات، فناوری اطلاعات، توسعه زیرساخت ها و افزایش کیفیت خدمات رسانی در بخش درمان طی چهار سال گذشته اشاره و بیان کرد: این خدمات و اقدامات در چهار سال آینده برای رسیدن به نتیجه نهایی شتاب می گیرد.
صفری با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از سال 92 تاکنون نگاه ویژه ای به بخش درمان دارد افزود: این در حالیست که با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، سازمان با وجود مشکل نقدینگی در این زمینه بسیار خوب ورود پیدا کرد.
وی ادامه داد: نگاه سازمان به سمت درمان، ارتقای کیفیت خدمات، زیرساخت ها، هتلینگ بیمارستان ها، بهبود تجهیزات و جلب رضایت مندی مردم مثبت بود و هزینه کرد در این بخش را نوعی سرمایه گذاری تلقی می کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: در این راستا بالغ بر 30 میلیارد ریال برای اجرای هتلینگ بیمارستان آتیه همدان و 26 میلیارد ریال برای اجرای هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر هزینه شده است.
صفری نصب سی تی اسکن بیمارستان آتیه طی سال گذشته، به روز رسانی و تجهیز ناوگان حمل و نقل و توسعه تخت های بیمارستانی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: هفته تامین اجتماعی امسال سی تی اسکن بیمارستان غرضی و MRIبیمارستان آتیه نیز نصب و راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون مشکل حادی در این حوزه نداریم و چنانچه بخش استریلیزاسیون و زایشگاه نیز امسال بازسازی شود، شرایط بسیار مناسب خواهد بود.
صفری به اضافه شدن پنج اتاق LDR در هر یک از بیمارستان های آتیه و غرضی طی سال جاری اشاره کرد و گفت: برای تامین کادر پزشکی نیز براساس تخت فعال بیمارستانی پزشک متخصص و عمومی جذب می کنیم.
وی افزود: در حال حاضر مشکل ما در جذب رشته های پزشکی همچون داروساز، دندانپزشک، پزشک متخصص داخلی، متخصص زنان و ارولوژی رفع شده و تنها در برخی رشته های خاص همچون ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب نیاز به جذب پزشک داریم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به حرکت سازمان به سمت برنامه محوری خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی همواره در صدد عملیاتی و اجرایی کردن برنامه های خود حتی با تغییر هر مدیر درمان یا مدیر و رئیس بیمارستان است.
استان همدان دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی آتیه و غرضی با 288 تخت فعال است که از این نظر در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.
شهرستان ملایر نیز دارای 2 بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر، یک بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی است.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روز از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7528/1181
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.