حجت الاسلام علی دشتکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته جمعه همدان افزود: 300 موسسه قرآنی در استان وجود دارد که برنامه ریزی شده است تا مردم بتوانند از ثواب قرائت قرآن در ماه رمضان بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه در همدان چندین جمع خوانی قرانی داریم گفت: برنامه محوری جمع خوانی قرآن در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود و زمینه فراهم شده تا روزه داران بتوانند در جمع خوانی قرآن هر روز بعد از ظهر ها شرکت کنند.
حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان از ثواب بسیاری برخوردار است یادآور شد: کسی که در این ماه یک آیه از قرآن تلاوت کند مانند ختم یک قرآن ثواب دارد.
وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان باید فقرا را با نگاه خیر خواهانه براساس قرآن و روایات یاد کنیم افزود: کنترل زبان در ماه رمضان باید انجام شود چرا که روزه گرفتن تنها دهان بستن از خوردن نیست بلکه همه اعضا و جوارج باید روزه باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: امام راحل فرمودند:' خرمشهر را خدا آزاد کرد.'
حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه جملات امام کوتاه اما دارای عمق است افزود: جهاد در این حرکت ایثارگرانه و فداکارانه رزمندگان اسلام عینیت پیدا کرد.
فردا شنبه ششم خرداد ماه مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان است.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبربهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.