به گزارش ایرنا نماینده سابق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در این آئین با تاکید بر نقد سازنده گفت: مردم ایران وظیفه دارند پس از انتخاب رئیس جمهوری با انتقاد سازنده به یاری دولت بشتابند.
ذبیح الله صفایی افزود: دولت دوازدهم از نقد استقبال می کند و مردم نیز موفقیت، ضعف و مشکلات را با هم ببینندو در رفع دغدغه‌های اصلی کشور شریک، سهیم، همدل و همکار باشند.
وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: رئیس جمهوری و هیات دولت باید قدردان زحمات مردم باشند و برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس ششم به ارتباط تنگاتنگ مردم و دولت تاکید کرد و افزود: مردم دولت را رها نکنند و همواره پشتیبان دولت باشند تا در سایه این تعامل به توسعه همه جانبه دست یابیم.
صفایی با قدردانی از حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: موافق و مخالف وهمه کسانی که به روحانی رای داده و یا نداده اند مورد حمایت دولت هستند زیرا در هر حکومتی مخالف و موافق وجود دارد.
نماینده سابق مردم اسدآباد در ادامه از شوراهای اسلامی نیز خواست: برای توسعه اسدآباد برنامه ریزی کنند و در مدت چهار سال برای توسعه گردشگری این شهرستان تلاش کنند.
صفایی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر طبیعی در اسدآباد گفت: شورای شهر در تعامل با شهرداری و دیگر ارگان ها می تواند از اسدآباد شهری زیبا و گردشگرپسند بسازد.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال برگزار شد و حجت الاسلام حسن روحانی با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی ** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.