به گزارش ایرنا حجت الاسلام برقراری روز جمعه پس از اخذ رای خود در صندوق حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر در جمع خبرنگاران افزود: مردم ایران سابقه نزدیک به 40 سال انتخابات را دارند و نیازی به دعوت ما نیست و خودشان مشارکت جدی در عرصه های انتخابات دارند.
وی اظهار کرد: وقتی ما شور، شعور و حضور چشمگیر مردم را در انتخابات می بینیم، برای ما هم انگیزه ایجاد می شود که به خیل مردم بپیوندیم و پای صندوق رای حاضر شویم.
وی حضور در پای صندوق های رای را ادای دین به انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل(ره) و رهبری دانست و افزود: این نظام با مردم یک ارتباط ناگسستنی برقرار کرده و هیچ ابرقدرتی نمی تواند مردم را از نظام، انقلاب و رهبرشان جدا کند.
حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین مردم هر چهار سال یک بار برای جمهوری اسلامی و برای انقلابی که خود رقم زده اند، به صحنه می آیند و بار دیگر رای می دهند و وفاداری خود را نشان می دهند.
وی ادامه داد: این حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نشان می دهد که تبلیغات دشمن از ابتدا تاکنون هیچ اثری نداشته و مردم کارآزموده هستند و دارای تجربه های کلان نزدیک به 40 سال را دارند.
امام جمعه ملایر بیان کرد: هر اندازه دشمن در این انتخابات تلاش کند، آبروی خود را درعرصه بین المللی می برد و هر اندازه تبلیغ کند، از طرفی روز انتخابات مردم با حضور خود این نقشه ها را نقش برآب می کنند.
حجت الاسلام برقراری گفت: مردم به خوبی دشمن را می شناسند و می دانند دشمن به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و مردم را از نظامشان جدا کند.
وی اضافه کرد: مردمی که برای این انقلاب جانشان و جوانیشان را داده اند، هیچگاه از صحنه بیرون نمی روند.
حجت الاسلام برقراری اظهار کرد: با شناختی که ما از مردم کشورمان داریم، به طور یقین برای حضور در انتخابات ثانیه شماری می کنند و در اولین فرصت حضور خود را در این صف دشمن شکن انتخابات نشان می دهند.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد و 20 هزار تن کار اجرایی انتخابات را عهده دار هستند.
طبق آخرین آمار دریافتی از سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 288 هزار نفر معادل 74 درصد مردم استان همدان شرایط لازم برای حضور در پای صندوق های رای دارند که حدود 34 هزار و 600 نفر در این استان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در انتخابات حضور می یابند.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.