محمدناصر نیکبخت روز جمعه به هنگام رای دادن در جمع خبرنگاران افزود: بنده احساس غرور می کنم چون می بینم هر کسی که به ایران دلبسته است و به نظام و ملیت علاقه دارد در این انتخابات حضور یافته است.
وی اضافه کرد: در همدان شاهد حضور حداکثری مردم هستیم و صف های رای گیری به قدری در مرکز استان و شهرستان شلوغ است که برخی مواقع شعب اخد رای به سختی جواب مراجعه کنندگان را می دهند.
وی اظهار کرد: مردم با علاقه مندی هر چه بیشتر از اول وقت پای صندوق های رای آمدند و من فکر می کنم مجدد حماسه ماندگار و بسیار ارزشمندی را مردم ایران می آفرینند.
استاندار همدان بیان کرد: حضور حداکثری مردم نشان داده در صورت حضور و مشارکت حداکثری، مردم خوب تصمیم می گیرند امیدوارم آنچه تصمیم مردم است به نفع مملکت، آبادانی سرزمین و استحکام و اقتدار کشور باشد.
وی به حامیان داوطلبان توصیه کرد: با توجه به اینکه تاکنون فرایند انتخابات در نهایت آرامش و امنیت برگزار شده پس از اعلام اسامی داوطلبان تایید شده این آرامش حفط شود.
نیکبخت افزود: چون بعد از اعلام نتیجه احتمال دارد مردم برنامه و جشنی داشته باشند بنابراین انتطار می رود همانگونه که تاکنون فعالیت ها و تبلیغ ها با ارامش صورت گرفت تا پایان انتخابات نیز این آرامش تداوم یابد تا نشان دهیم شایستگی این انتخابات بزرگ و ارزشمند را داشتیم.
وی تاکید کرد: هر داوطلبی رییس جمهور شود، رییس جمهور همه مردم است و همه باید بپذیرند رییس جمهوری که توسط اکثریت انتخاب میشود رییس جمهور همه مردم ایران است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضاجهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.