یاسر هاشمی شامگاه چهارشنبه در همایش حامیان دکتر روحانی با عنوان موج آخر در خانه معلم همدان افزود: در سال 92 کشور در شرایطی بود که تحریم ها در تمام ایران وجود داشت ایران هراسی ، رسیدن اشتغال به صفر، بیکاری جوانان و نبود دارو شرایط را برای مردم سخت کرده بود.
وی با بیان اینکه دکتر روحانی با جسارت، شجاعت و وارد میدان شد و مدیریت کشور را در اختیار گرفت افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که باید راه را ادامه دهیم و ما از ادامه راه بر نمی گردیم .
وی اضافه کرد: آقای روحانی مدیریت و مسئولیت در کشور را از 30 سال قبل و با نمایندگی مجلس آغاز کرد و تاکنون مسئولیت های بزرگی در کشور داشته که از عهده همه آنها به خوبی برآمده است و به خوبی این جریان را می تواند هدایت کند.
هاشمی افزود: تنها کسی که توانست ریل انقلاب را که در خطا پیش می رفت به ریل واقعی برگرداند آقای روحانی بود.
وی ادامه داد: حجت الاسلام روحانی با این شخصیت ملی و اجرایی و شجاعت و به پشتیبانی شما مردم وارد عرصه انتخابات شد و ریاست جمهوری را به عهده گرفت و در این راه هیچ گاه کوتاهی نکرد و همیشه با مشورت و کمک بزرگان این راه را ادامه داد و امروز در میانه راه است.
وی اظهار کرد: دکتر روحانی زمانی کشور را تحویل گرفت که خرابه های اقتصاد و آوارش بر دوش ما بود و با درایت اقتصاد و صنعت را حرکت داد .
هاشمی افزود: امروز و با رفع ایران هراسی، چاه های نفت ما به درستی کار می کند و هزینه هایی بابت انتقال ارز پرداخت نمی کنیم که این امر در گذشته به دلیل سیاست های غلط انجام می شد.
وی اظهار کرد: ما با نگاه کوتاه پای صندوق های رای نمی آییم ما آینده خود را درست می کنیم ما گذشته را فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: در حال حاضر ما مقابل 2 تفکر قرار داریم جریانی که پرچم اعتدال ،اصلاحات و سازندگی را در اختیار دارد و جریانی که مقابل اعتدال قرار گرفته است.
هاشمی گفت: صدا و سیما به خوبی روشن کرد که منتقدان دولت هیچ برنامه ای ندارند و تنها وعده، توزیع می کنند و خطاب به دکتر روحانی می گویند چرا این خرابی ها را در طول چهار سال آباد نکردی ، منتقدان دولت نشان دادند همان مسیر دولت مهرورزی را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: مگر مناظره های سال 88 فضای کشور را غبار آلود نکرد مگر همه نقدها بر بی اخلاقی نبود چرا در این مناظره ها به این نتیجه رسیدند؟
این فعال سیاسی اضافه کرد: امروز ملت ما هوشیار و به همه مسایل آگاه است و در سکوت همان تصمیمی را می گیرند که باید گرفت و فضا و سرنوشت خود را تعیین می کنند.
هاشمی افزود: اکنون که به پشتیبانی دولت فضای مجازی در اختیار مردم است که در جریان فتنه این فضا وجود نداشت ، مردم اکنون از وعده ، دروغ و بی برنامگی آگاهی پیدا می کنند .
وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله هاشمی خوشحال بود که ملت ایران راه خودش را انتخاب کرده است اظهار کرد: آن مرحوم امیدوار بود که ملت با پشتوانه محکم پشت روحانی می ایستد و دولت برنامه های خود را پیگیری کند تا به نتایج مطلوب برسد.
وی ادامه داد: نظرسنجی ها رای دکتر روحانی را قطعی می داند اما این کافی نیست امروز دکتر روحانی به پشتوانه رای محکم مردم در تبلیغات وارد میدان شده است.
هاشمی گفت: زبان مدیریت دکتر روحانی با پشتیبانی مردم گره گشا است و نظام اسلامی و ایرانی به جایگاه واقعی خود می رسد.
در این همایش طرفداران دکتر روحانی با شعارهای مختلف حمایت خود را از کاندیدای مورد نظر خود اعلام کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
2087/6993 / 1876
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشاردهنده:غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.