به گزارش ایرنا ستادهای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری که تا کنون دوران سرد و به نسبت خاموشی را سپری می کردند، طی روزهای اخیر جنب و جوش بیشتری در آن ها دیده می شود، که انتظار می رود هر چه به روزهای پایانی تبلیغات نزدیکتر شویم نشاط انتخاباتی در آنها افزایش بیشتری یابد.
شروع فعالیت تبلیغات شورای شهر تاثیر مهمی در افزایش شور و هیجان داشته است؛ به گونه ای که ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر، محل رفت و آمد اقشار مختلف مردم بوده و همین امر تاثیر زیادی در پر رنگ تر شدن فضای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر داشته است.
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایرنا، اطراف ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در نهاوند شب گذشته شلوغ تر از گذشته و طرفداران نامزدها با پخش سرودهای ملی سعی در ایجاد شور و هیجان بین مردم دارند.
طرفداران کاندیداها با مچ بندهای بنفش و سبز رنگ و در دست داشتن عکسهای دکتر روحانی و حجت الاسلام رئیسی همراه با پخش موزیک و سرودهای ملی و همچنین توزیع عکس کاندیداهای مورد نظر خود در بین مردم سعی در ترغیب آنها به مشارکت و جلب توجه آنان به سمت کاندیدای مورد نظر خود را دارند.
شور و هیجان بین جوانان در جلوی ستادها بیشتر به چشم می خورد به گونه ای که آنها با در دست داشتن عکسهای کاندیدای خود و ایستادن در کنار خیابان با فریاد زدن و سردادن سرودهای ملی و حماسی به رانندگان عبوری، سعی در تهییج افکار عمومی برای پیوستن به اردوی خود را دارند.
با اعلام انصراف دکتر قالیباف که خبر آن به سرعت در بین مردم منعکس شد، ستادهای وی در نهاوند اقدام به نصب پوسترهایی از حجت الاسلام رئیسی نمودند و تعدادی دیگر از طرفداران وی نیز با تشکیل ستاد جدید با عنوان ستاد اصولگرایان معتدل، در کنار ستاد اصلی دکتر روحانی در خیابان ابوذر، حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کردند؛ که این مسئله شور انتخاباتی را به بالاترین سطح خود سوق می دهد.
اما تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر نهاوند با شور و شوق بیشتری در جریان است، اغلب کاندیداها در خیابان آزادگان این شهر ستادهای خود را با فاصله ای نزدیک به هم مستقر نموده اند که همین عامل باعث ازدحام جمعیت طرفداران کاندیداها در ستادها به ویژه در ساعات عصرگاهی و اوایل شب می شود، پخش سرودهای حماسی و ملی از بلندگوهای ستادها و معرفی کاندیدای مورد نظر و همچنین هیجان و شور را به اوج رسانده و باعث تشویق مردم به پای صندوقهای رای می شوند .
از سوی دیگر حضور ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان در سطح خیابانهای مرکزی به منظور ایجاد نظم و روان شدن ترافیک از عواملی است که باعث ایجاد محیطی امن برای شهروندان و فراهم ساختن شرایطی برای حضور با نشاط مردم در روز 29 اردیبهشت در پای صندوقهای رای می باشد .
به نظر می رسد در آخرین روز باقی مانده به انتخابات شاهد حضور چشمگیرتر مردم در ستادهای انتخاباتی و اوج نشاط اجتماعی در این زمینه باشیم .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراها روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.