به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ در بیانیه بیش از 400 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز پژوهشی استان همدان خطاب به مردم ایران بآمده است: «29 اردیبهشت، میعادگاه دیگری است که مردم ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر، نقش موثر خود در بسط مردم‌سالاری دینی را در کشورمان به منصه ظهور می‌رسانند.

در شرایطی که دولت تدبیر و امید با اتکا به خواست مردم و با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توانسته است سد تحریم‌ها را در مقابل دشمنان خارجی شکسته و موجی از امید در دل ایرانیان بیافریند، همگان اتفاق‌نظر دارند کشور ایران در انتخابات پیش‌رو در آزمون بزرگی واقع شده است.

اگر گزینش شما مردم عزیز و شایسته احترام همواره با دوراندیشی و خردمندی باشد، بدون گمان در تاریخ کشورمان برگی زرین به یادگار خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: برای سربلندی کشور عزیزمان ایران، برای پاسداری از کرامت و ارزش‌های انسانی، خون مقدس شهیدان و جانبازان جنگ تحمیلی و برای تحکیم پایه‌های خردورزی و عقلانیت و حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر با برنامه‌ریزی و نه شعارهای توخالی و عوام‌فریبانه، برای دفاع از پاسداشت کوشش رزمندگانی که برای سربلندی کشور جنگیدند و برای آرامش، آشتی و سربلندی ایرانیان نزد جهانیان تداوم راه دولت «تدبیر و امید» بایسته و شایسته می‌نماید.

ما اساتید دانشگاه‌های استان همدان به عنوان خادمان ملت، پژوهشگران عرصه علم و تکنولوژی و تربیت‌کنندگان نسل فردای کشور، دکتر روحانی را بهترین گزینه برای هدایت کشور می‌دانیم و حمایت خود را از نامزدی وی اعلام می‌کنیم.

 

49

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 649211
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.