مصطفی خزاعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:مسولان آموزش و پرورش و معلمان، عناصر با تقوا و متدینی هستند که هرگز اجازه نخواهند داد که مسائل خلاف اخلاق به صورت برنامه ای وارد آموزش و پرورش شود.
وی اضافه کرد: باید فرصت های تربیتی باکیفیت را برای فرزندان میهن اسلامی فراهم کنیم و خانواده هایی که فرزندانشان در مدارس هستند، خود شاهد تلاش مدیران، معلمان و مربیان برای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی هستند و می دانند هیچکدام از فضاسازی ها ی این روزها واقعیت ندارد.
خزاعی گفت: درست نیست که برای اغراض سیاسی و جناحی و در فضای غبارآلود انتخابات فضای فرهنگی را با شایعات بی اساس آلوده کنیم و اعتماد خانواده ها را به تلاشگران صحنه ادب و تربیت سست نماییم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان شایعه ممنوعیت فعالیت های قرآنی در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی را از اساس کذب محض خواند و خاطرنشان کرد: بهتر است افراد برای هرگونه قضاوت به اسناد موجود در آموزش و پرورش مراجعه کنند.
خزاعی بابیان این که درباره سند 2030 ، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل الخطاب است، افزود: همانگونه که ریاست جمهوری و وزیر آموزش و پرورش گفته اند، به ملت شریف ایران اطمینان می دهیم که وزارت آموزش و پرورش تنها برمبنای فرهنگ اسلامی- ایرانی خود و در چهارچوب قوانین و اسناد بالادستی حرکت خواهد کرد.
وی گفت: بعضی از شایعات مبنی بر آموزش کتاب 'لک لکی در کار نیست' در مدارس صحت ندارد و اصلا چنین کتابی اجازه نشر از وزارت ارشاد هم نگرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از مردم شریف استان خواست: به شایعات بی اساس توجه نکنند و اطمینان داشته باشند که مسوولان و معلمان همگام با ملت شریف ایران برای تربیت نسلی متدین و با اخلاق اسلامی و متعالی در تلاش هستند.
حدود 285 هزار دانش آموز در 2 هزار و 800 آموزشگاه استان همدان با بیش از 12 هزار کلاس درس تحصیل می کنند.
1181/6993
خبرنگار:الهام تدین**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.