به گزارش ایرنا هفته پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز دوشنبه برگزار می شود که در حساس ترین بازی گروه یک شهرداری همدان مهمان شهرداری تبریز خواهد بود.
در حال حاضر شهرداری تبریز با 15 امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد و شهرداری همدان نیز با 14 امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف در جایگاه دوم این گروه ایستاده است.
شاگردان هادی گل محمدی در تیم شهرداری همدان فقط در صورت برتری در بازی امروز برابر شهرداری تبریز می توانند جواز صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کنند.
البته تساوی تیم شهرداری همدان مقابل شهرداری تبریز نیز حکم صعود نخواهد بود و اگر دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر مساوی شود، صعود شهرداری همدان به پلی آف قطعی خواهد شد.
شهرداری همدان در صورت شکست نیز از صعود بازخواهد ماند و فرصت صعود به پلی آف به تیم های شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر می رسد.
اما در آن سوی میدان تیم شهرداری تبریز در صورت پیروزی راهی لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهد شد.
نماینده تبریز در صورت شکست باید منتظر بازی تیم های شاهین بوشهر و اروند خرمشهر بماند و پیروزی یکی از این 2 تیم منجر به حذف شهرداری تبریز خواهد شد.
شهرداری تبریز در صورت تساوی برابر شهرداری همدان نیز شانس نخست صعود خواهد بود با این تفاسیر که تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل اروند خرمشهر با اختلاف سه گل به پیروزی برسد.
امروز و از ساعت 17 در حساس‌ترین بازی گروه که تکلیف تیم صعودکننده مستقیم را مشخص می‌کند، شهرداری تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای تیم شهرداری همدان است.
تاکنون یک تیم در تاریخ ورزش همدان موفق به صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور شده است.
الوند همدان تنها تیمی است که توانست به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند هر چند دیگر اثری از این تیم در میادین رسمی فوتبال نیست.
شهرداری همدان سال گذشته توانست با کسب نتایج مطلوب از لیگ دسته سه به لیگ دسته 2 صعود کند و امسال نیز نتایج درخشانی را به ثبت رساند.
80 درصد از اعضای این تیم را مربیان و بازیکنان بومی تشکیل می دهند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.