علی تعالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان همدان در سال 94، هشت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که 100 درصد این اعتبارات به استان و شهرستان همدان تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: از مجموع اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان همدان ، پنج هزار و 200 میلیارد ریال مربوط به شهرستان همدان بود که برای اجرای 19 طرح تخصیص یافته است.
تعالی گفت: راه ‌آهن تهران- همدان از جمله مهمترین طرح های سفر رئیس جمهوری به استان و شهرستان بود که 2 هزار و 700 میلیارد ریال برای این طرح اعتبار درنظر گرفته شده بود که بیش از سه هزار میلیارد ریال در طول سال‌های اخیر برای آن اختصاص یافته است
وی اضافه کرد: بخش سوختگی بیمارستان بعثت شهر همدان نیز یکی دیگر از طرح ‌های سفر رئیس جمهوری به شهرستان همدان است که با 115 میلیارد ریال اعتبار اکنون آماده بهره‌برداری است.
فرماندار همدان گفت: نوسازی و تجهیز بیمارستان اکباتان، فاضلاب شهر همدان و آزادراه ساوه - همدان از دیگر طرح هایی است که از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به این شهرستان بهرمند شدند.
تعالی با بیان اینکه برای آزاد راه همدان - ساوه 400 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: برای طرح کنارگذر غربی و شرقی همدان نیز 900 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: برخی از این 19 طرح جنبه شهرستانی ندارند و همچون طرح پارک علم و فناوری و کنارگذر غربی همدان، طرح های استانی محسوب می شوند.
رئیس جمهوری به همراه هیات دولت سوم شهریور ماه سال 94 به این استان سفر کرده است.
2087/1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.