جمشید محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و 392 یتیم و سه هزار و 658 فرزند خانوار مشمول طرح محسنین در استان همدان از حمایت های پدران معنوی بهره مند می شوند گفت: حداقل کمک پرداختی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول 'طرح محسنین' 300 هزار ریال است .
وی با اشاره به اینکه حامیان کمک های نقدی خود را با شناسه ای مشخص به طور مستقیم به حساب شخصی ایتام و فرزندان محسنین واریز می کنند اظهار کرد: حامیان نیکوکار در سال 95 بیش از 106 میلیارد و 148 میلیون ریال به صورت نقدی به حساب ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین واریز و بیش از 19 میلیارد و 478 میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی به آنان اهدا کردند.
محمدی خاطرنشان کرد: آن دسته از خیران نیک اندیشی که خواهان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هستند می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه و با دریافت کد شناسه حمایتی کمک های خود را به صورت ماهیانه به آنان اهدا کنند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان حدود 90 هزار و 595 نفر را به طور مستقیم زیر پوشش قرار داده است و به 13 هزار و 862 نفر خدمات موردی ارائه می کند.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین ** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.