به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه همدان افزود: مسئولان سعی کنند انتخابات سالم برگزار شود و مبادا برای دنیای دیگران، آخرت خود را بفروشند.
وی تصریح کرد: انتخابات ورای مردم امانت محسوب می شوند و همگان باید سعی کنند با توجه به سخنان و رهنمودهای رهبری در راستای حفط این امانت ها کوشا باشند.
وی در ادامه سخنان خود به سخن یکی از مسوولان مبنی بر اینکه ایران به لحاظ دارا بودن دیپلماسی قوی می تواند با داعشی ها صحبت کند گفت: داعشی ها از هیچ گونه رحم و مروتی برخوردار نیستند و ایرانی بودن را جرم می دانند! با چنین افرادی چگونه می توان با زبان دیپلماسی صحبت کرد؟
امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام بسیار سنگ دل هستند تصریح کرد: اگر دیپلماسی با چنین افرادی کار ساز بود به یقین صحبت های امام حسین (ع) در روز عاشورا با کفار میسر بود و آنان به راه حق باز می گشتند.
امام جمعه همدان همچنین در ادامه سخنان خود به حوادث آخر زمان اشاره کرد و گفت: در آخر زمان دنیا پر از تباهی و ظلم می شود که با قیام امام زمان(عج) تمامی ظالمان از صحنه جهان بیرون رانده می شوند.
آیت الله محمدی اظهار کرد: تمامی دشمنان اسلام امروزه در صدد هستند که مساله مهدویت را کم رنگ کنند و ذهن ها از آن دور شود.
وی با بیان اینکه وظیفه مداحان و روحانیون این است که به روشن سازی مساله مهدویت کمک کنند و همه مردم با آن آشنا شوند افزود: آینده دنیا و بشریت به وجود امام زمان بستگی دارد و باید در این خصوص جشن های مفصل برگزار شود .
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه شیعه باید تشنه معرفت و علم باشد عنوان کرد: شیعیان باید دائم آگاهی های خود را افزایش دهند و نسبت به امام زمان خود وفادار باشند.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.