محمد ابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه قضایی در زمینه جلوگیری از فعالیت ستاد روحانی در خیابان بوعلی شهر همدان به صورت خودمختار عمل کرده است.
وی درباره علت ذکر شده برای جلوگیری از فعالیت این ستادها گفت: ازدحام جمعیت در خیایان بوعلی عامل جلوگیری از فعالیت ستادهای روحانی در خیابان بوعی و آرامگاه بوعلی سینا ذکر شده در حالی که این موضوع صحیح نیست.
وی توضیح داد: چنانچه این ستادها در خیابان پاستور که از عرض کمی برخوردار است راه اندازی می شد با توجه به ایجاد محدودیت برای تردد خودروها و مردم، جلوگیری از فعالیت آنها به خاطر ازدحام جمعیت کاری منطقی بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: این موضوع شب گذشته در شورای تامین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار است در این زمینه استاندار همدان تصمیم گیری کند.
الهی تبار درباره جلوگیری دادستانی برای راه اندازی رسمی ستاد اصلی روحانی در هفتم اردیبهشت ماه سال جاری نیز گفت: این جلسه در خانه معلم برگزار شده و علت دستگاه قضایی برای این اقدام استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ بود.
وی افزود: با توجه به این که اعضای ستاد روحانی در همدان این مکان را برای برگزاری مراسم اجاره کرده بودند این اقدام آنها مطابق با قانون بوده و به منزله استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ به شمار نمی آید، به این منظور دستور دستگاه قضایی برای جلوگیری از برگزاری این مراسم لغو شد.
دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز در پاسخ به ایرنا با رد نقش دستگاه قضایی در جلوگیری از راه اندازی این ستاد بیان کرد: این موضوع را باید از کمیته امنیتی انتخابات پیگیری کرد.
کامران حمزه با اشاره به این که دستگاه قضایی نیز یکی از اعضای کمیته امنیتی انتخابات است با تایید این موضوع، علت جلوگیری از فعالیت این ستاد را ازدحام جمعیت در خیابان بوعلی ذکر کرد.
در حالی که قرار بود ستاد فرهنگیان روحانی شامگاه چهارشنبه در خیابان بوعلی راه اندازی شود ولی مدعوین با در بسته مواجه شدندکه با توجه به بی ثمر بودن تلاش ها برای راه اندازی این ستاد، مدعوین به ستاد پزشکان و دانشگاهیان حامی روحانی واقع در بلوار خواجه رشید هدایت شدند.
همچنین رئیس ستاد روحانی در استان همدان از جلوگیری دادستانی همدان از فعالیت ستاد جوانان حامی روحانی در مجاور آرامگاه بوعلی سینا خبر داد.
روز پنجشنبه در جریان بازدید خبرنگار ایرنا از ستاد روحانی در خیابان بوعلی، همچنان در این ستاد بسته بوده و در برگه ای که بر روی در این ستاد نصب شده بود از حامیان حسن روحانی درخواست شده بود که به ستاد روحانی در بلوار خواجه رشید مراجعه کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.