شهرام حکیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و احتمال رگبار باران، رعد و برق ، تگرگ و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی فعال از روز جمعه آسمان نقاط مختلف استان نیمه ابری تا ابری با بارش قابل ملاحظه باران، رگبار ، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.
وی با هشدار نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها از مردم خواست: در روز جمعه از تردد در کنار رودخانه ها خودداری کنند.
حکیمی اظهار کرد: بارش های 24 ساعت گذشته در همدان و رزن چهار میلی متر، ملایر، گل تپه و اسدآباد سه میلی متر، فامنین 2 میلی متر، قهاوند میلی متر، تویسرکان و نهاوند یک میلی متر ثبت شده است.
وی با بیان اینکه دمای هوا در این مدت تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد گفت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 24 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
حکیمی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در بهار با 70 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است گفت: سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در همدان به 55 کیلومتر بر ساعت رسید .
به گفته وی سرعت وزش باد به میزان قابل ملاحظه ای تا سه روز آینده در برخی از نقاط استان همدان افزایش می یابد.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/ 1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.