کریم حمیدوند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب همواره عامل تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و انتخابات یکی از مهمترین عرصه هایی است که می تواند بر اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی بیفزاید و پیام آنرا به دنیا مخابره کند.
وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ساز و کارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور و جابجایی قدرت بدست مردم است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه مسئولین نظام به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط رای مردم انتخاب می شوند و این افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی محسوب می شود.
وی اظهار کرد: آنچه که در این انتخابات برای همه و برای نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث مشارکت حداکثری است که باید برای تحقق این امر فرصت ها و زمینه های لازم فراهم کرد.
حمیدوند گفت: عمل به قانون در همه مراحل انتخابات مهمترین و اساسی ترین نکته ای است که همواره مورد تاکید ما قرار داشته است زیرا این مساله باعث جلب اطمینان مردم و در نتیجه حضور گسترده آنان در انتخابات می شود .
وی امانتداری مجریان انتخابات را از دیگر عوامل اثر گذار بر مشارکت مردم عنوان و تصریح کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری رای مردم حق‌الناس است و باید از آن صیانت نمائیم و حتی یک رای هم برای ما اهمیت دارد.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود .
شهرستان نهاوند با 190 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.