به گزارش ایرنا حمید چیت چیان وزیر نیرو در 16بهمن ماه سال گذشته به استان همدان سفر کرد که در ابتدا با حضور در شهرستان اسدآباد وضعیت حوزه آبی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد و در این سفر، نیروگاه هفت مگاواتی خلیج فارس به عنوان بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در آن مقطع و به طور همزمان نیروگاه هفت مگاواتی امیرکبیر بهره برداری شد.
آغاز عملیات اجرایی ساخت سه نیروگاه هفت مگاواتی در همدان ، کلنگ زنی برج خشک دوم نیروگاه شهید مفتح همدان، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب رزن و افتتاح یک مجتمع آبرسانی در رزن برای آبرسانی به 15 روستا با جمعیت 6 هزار نفر نیز از دیگر برنامه های سفر حمید چیت چیان وزیر نیرو به استان همدان بود.
سفر وزیر نیرو به استان همدان به همراه چند تن از معاونان و سفیر آلمان به این استان دستاوردهای خوبی در زمینه نیروگاه های خورشیدی برای استان داشت وبا حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی سه نیروگاه خورشیدی در همدان آغاز شد.

**محمد باقرنوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در تاریخ 30 دی ماه سال گذشته به استان همدان سفر و پس از بازدید از خط ریلی تهران - همدان - سنندج بر تسریع اجرای این طرح تاکید کرد.
دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرهیختگان شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در سفر یک روزه به این استان همدان بود.
سفر محمد باقر نیکبخت به استان دستاوردهای خوب به همراه داشت که به گفته استاندار همدان 700 میلیارد ریال در سفر ایشان و بازدید از راه آهن برای این طرح اختصاص یافته است.
محمد باقر نیکبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین در 18 آذر ماه سال 95 به منظور بررسی روند اجرایی طرح راه آهن همدان - تهران وارد همدان شد.

**سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 25 اسفند ماه سال گذشته در سفر یک روزه خود به استان همدان ابتدا در همایش سید جمال الدین اسدآبادی شرکت کرد و سپس با اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان دیدار کرد.
صالحی امیری سپس مرکز همایش های بین المللی قرآنی در شهر همدان را افتتاح کرد و رونمایی از تندیس سید جمال الدین اسدآبادی و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه ی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان بود.

**مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به همراه 2 تن از معاونان خود در پنجم شهریور سال 95 در سفر به استان همدان در شورای اداری همدان شرکت کرد و برای افتتاح یک طرح به کبودرآهنگ سفر کرد و در سخنرانی پیش از خطبه های نمار جمعه حضور یافت.

**سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز چهارم مردادماه سال 95 در سفر یکروزه به استان همدان در یادواره شهدای سه شهرستان نهاوند، تویسرکان و همدان حضور یافت و با امام جمعه ملایر دیدار کرد.

**دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 15 دیماه سال 95 برای افتتاح 2 طرح بهداشتی و درمانی شامل بخش سی سی یو 19 تختخوابی خیرساز و مرکز ام آر آی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به استان همدان سفر کرد.

**مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز 21 بهمن ماه سال گذشته در سفر یک روزه به همدان علاوه بر افتتاح سد شنجور شهرستان رزن و بازدید از طرح های عمرانی همدان و رزن ، با هیات ها و سازمان های مردم نهاد استان همدان دیدار کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، نشست با جامعه ورزش و روسای هیات‌های ورزشی و دیدار با جامعه نخبگان و فرهنگیان و خانواده شهدا از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان بود.
همچنین معاونان وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان را در این سفر وزیر را همراهی کردند و به صورت جداگانه در شهرستان ها حضور یافته و در جلسه شورای اداری با حضور فرمانداران شرکت کردند.
در این سفر معاون آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در شورای اداری اسدآباد، معاون همگانی وزارت ورزش در شورای اداری تویسرکان و معاون امور جوانان وزارت ورزش در یادواره شهدای ورزشگار نهاوند حضور یافتند.

**زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 9 بهمن ماه سال 95 به منظور بازدید از تپه باستانی هگمتانه و محوطه های پیرامون آن در شهر همدان و شرکت در قرارگاه اقتصادی مقاومتی استان به همدان سفر کرد و پیش از آن نیز احمدی پور در 11 آذرماه 95 برای بازدید از شهر جهانی سفال و شرکت در قرار گاه اقتصاد مقاومتی به این استان سفر کرده بود.

**معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دوم اسفندماه سال 95 به همدان سفر و ضمن بازدید از بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در همایش ملی شهر سبز پایدار و شورای اداری استان شرکت کرد.

**دکتر محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز در سوم آذر ماه 95 برای بازدید از مراکز درمانی و آموزشی شهرستان های همدان و فامنین وارد استان همدان شد و در این سفر یکروزه خود از دپارتمان سوختگی و اورژانس مرکز آموزشی درمانی بعثت و مراکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی و فرشچیان سینا همدان بازدید کرد.

**مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری نیز در 29 مهر ماه سال 95 برای حضور در دومین نشست شورای معاونان آموزش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه چهار کشور به همدان سفر کرد.

**محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز برای بازدید از بیمارستان قائم (عج) تویسرکان در تاریخ 29 مهر ماه سال 95 به تویسرکان سفر کرد همچنین در 31 تیرماه سال 95 در سفر به نهاوند از بیمارستان 176 تختخوابی شهرستان نهاوند بازدید کرد.

**حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در تاریخ 19 اردیبهشت 95 برای شرکت در دومین همایش تجلیل از فرهنگیان روستای کهنوش تویسرکان برترین روستای فرهنگی پرور کشور وارد استان همدان شد.

**دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در 30 دیماه 95 برای بازدید از بیمارستان قائم (عج) اسدآباد به این استان سفر کرد.

**محمدرضا رستمی معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز برای حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان و افتتاح خانه جوان همدان در تاریخ 19 اسفندماه 95به همدان سفر کرد.
2087/96993
خبرنگار:زهرا پیرنیا**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.