به گزارش ایرنا محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با تاکید بر مراقبت های بیشتر و رعایت احترام در برپایی ستادهای مردمی نامزدهای ریاست جمهوری در نقاط مختلف کشور بیان کرد: حدود اسلامی باید رعایت و از هرگونه توهین به مقدسات پرهیز شود.
وی با تاکید بر اینکه طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود، افزود: برای اینکه انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم، مردم باید با آگاهی کامل انتخاب اصلح را رقم بزنند.
حجت الاسلام برقراری گفت: با شروع برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما، مردم باید بدون حب و بغض و سوء ظن مناظره های نامزدها را رصد کرده و پای صحبت های آنان بنشینند.

**مسئولان ما به خوبی در رابطه با برجام اقدام کردند
وی با بیان اینکه امروز عده ای برجام را به نوع دیگری تعبیر می کنند، افزود: برجام و تلاش های تیم مذاکره کننده ایران که جای تقدیر دارد، برای برداشتن تحریم های ظالمانه علیه ایران بود، واقعیت ها در این زمینه باید به درستی برای مردم تبیین شود.
حجت الاسلام برقراری گفت: مسئولان ما به خوبی در رابطه با برجام اقدام کردند، اما پای بند نبودن طرف مقابل از خدعه و نیرنگ های آمریکا است که اخیرا نیز گفته ایران به روح برجام پای بند نیست و فعالیتش در منطقه بر اساس موازین بین المللی نیست.
وی همچنین به اظهارات عده ای مبنی بر تعامل با دنیا اشاره کرد و افزود: ما جز با آمریکا و رژیم صهیونیستی با دنیا در تعامل هستیم و به برکت این تعامل توانسته ایم جلوی داعش را در منطقه بگیریم.
وی بیان کرد: اگر جامعه اسلامی ما امروز اهل حزن و خوف نیست و در کمال امنیت و عزت و اقتدار زندگی می کنیم، این به برکت وحدت، ایمان، همدلی، معنویت، تربیت دینی و ایستادگی پای مکتب توحید است.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، بخش عمده امنیت، اقتدار، عظمت و عزت ایران را حاصل جانفشانی های پاسداران دانست و گفت: بخش عظیمی از عوامل خنثی کننده تهدیدها و تحریم های دشمنان به واسطه رشادت های سپاه پاسداران است.
خطیب جمعه ادامه داد: در اجرای جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، اجرای بخش عظیمی از طرح های عمرانی در کشور و دفاع از بیرون از مرزهای کشور، پاسداران در خط مقدم هستند و نقشه دشمن را در تهدیدها و تحریم های اقتصادی خنثی می کنند.
حجت الاسلام برقراری به نقش عظیم قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در تاسیسات، صنعت و تکنولوژی کشور اشاره کرد و افزود: اردیبهشت ماه امسال 50 طرح عظیم که به واسطه تلاش های قرارگاه خاتم اجرا شده، توسط مسئولان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: رشادت ها و از خودگذشتگی نیروهای سپاه و ارتش در اوایل انقلاب، مبارزه با منافقان، دفاع مقدس و در عرصه کنونی در مقابل دشمنان را هیچگاه فراموش نمی کنیم و امروز به واسطه این جانفشانی ها است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شده است.
حجت الاسلام برقراری همچنین از تلاش ها و زحمات مسئولان استانی و شهرستانی و برگزار کنندگان دو همایش باشکوه تجلیل و نکوداشت مقام علمی، معنوی و فلسفی آیت الله دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیر کرد و گفت: آیت الله احمدی از افتخارات علمی و معنوی کشور، استان و شهرستان است.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.