محسن مرادی پناه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم باید هوشیار باشند و به برخی شعارها و حرکت های پوپولیستی و عوام فریبانه که مخالف روح اقتصاد مقاومتی است توجه نکنند.
وی اظهار کرد: مسئولان تصمیم ساز کشور نیز برای ممنوعیت اینگونه شعارها و حرکت های نخ نما از کارشناسان اقتصادی و برجسته و صاحب نظر استفاده کند.
وی با بیان اینکه مسوولان باید طرحی نو برای مبارزه با این شعارهای عوام فریب که به ضرر منافع ملی و اقتصاد کشور به ویژه اینکه در تعارض با شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می باشد، اندازند افزود: برای تحقق این مهم که خواسته همه ایرانیان است عزم و اراده جدی نیاز است.
فرماندار همدان با اشاره به آمادگی این حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات گفت: در چهار شهر شهرستان بهار 108 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با هم رقابت می کنند که 95 نفر مرد و 13 نفر زن هستند.
مرادی پناه افزود: همچنین در سطح روستاها 411 نفر در سه بخش مرکزی، صالح آباد و لالجین ثبت نام کرده بودند که 12 نفر توسط هیات نظارت رد صلاحیت شدند و مابقی 399 نفر احراز صلاحیت شدند که برای 225 کرسی شورای روستا با هم رقابت می کنند.
زمان فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از هشتم تا 27 اردیبهشت تعیین شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.