آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان بیان کرد: برخی افراد امانتدار علم الهی هستند و باید در هر کوی و برزنی به تبلیغ این امانت الهی بپردازند.
عضو خبرگان رهبری با تفسیر ترجمه آیه ای از کتاب قران در زمینه امانتداری و با ذکر اینکه طبق آیات قرآن انسان امانتدار خداوند شد توضیح داد:رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با گذشتن از خانواده، فرزند و همسر و جان خود وارد عرصه نبرد شده و با تحمل سختی های فراوان به دنبال رهایی یک ملت از ظلم ظالمان بودند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: بیشتر شهدای حرم افراد جوان و دارای یک فرزند هستند که با دل کندن از خانواده خود به مقابله با دشمن می روند و در مقابل ظلم ظالمان می ایستند.
آیت الله محمدی با ذکر اینکه اسلام دین محبت و دگر دوستی است تاکید کرد: بشر دوستی هنر نیست بلکه دگر دوستی مهم تر از آن است یعنی هر چیزی به جز خودمان را دوست بداریم .
گفتنی است؛ در نشست شورای اداری که روز پنجشنبه با حضور دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در استانداری همدان برگزار شد نشان سفیر سلامت به استاندار همدان اعطا شد.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.