به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: رسیدگی به پروژه های تولیدی در استان همدان رضایت بخش است و امیدواریم امسال که به نام تولید و اشتغال نامگذاری شد، به کمک تمامی مدیران و بانک ها بتوانیم تولید را گسترش دهیم تا به اشتغال مناسب دست پیدا کنیم.


وی خاطرنشان کرد: آینده کشور با توجه به زیر ساخت ها و شرایطی که در این سالها ایجاد شد، آینده بسیار روشنی است.

استاندار همدان تصریح کرد: شرایط برای جهش آماده شده و با اولویت قرار دادن تولید از سوی مقام معظم رهبری، و با عزم دولت، امیدواریم که بیکاری، دیگر مشکل اولویت دار کشور نباشد.


وی با اعلام اینکه در سالجاری شرایط اقتصادی با توجه به برنامه های پیش بینی شده بهتر شده و تولید و اشتغال ارتقا خواهند یافت، افزود: مقام معظم رهبری بر استقاده از تولیدات داخلی دستور و تاکید دارند و همه باید از تولیدات داخلی و استانی استفاده کنیم.


نیکبخت با یادآوری اینکه، آنچه از گذشته با تعطیلی واحدهای تولیدی باقی مانده بود باعث شد، اشتغال به مشکل کشور تبدیل شود، اظهار داشت: خوشبختانه با رسیدگی به 824 واحد تولیدی در استان و پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات بیشتر از سال قبل توانستیم شاهد احیای بالای 90 درصد واحدهای تولیدی باشیم.

وی تاکید کرد: با کمک بانکها توانستیم واحدهایی که امیدی به احیای آنها نبود مانند کارخانه فولاد ملایر را احیا کنیم و در 15 اردیبهشت ماه برگشت به کار این مجموعه انجام خواهد شد.


استاندار در آخر با تشکر از رسانه های همدان گفت: از صدا و سیمای استان نیز در خصوص اطلاع رسانی از روند احیای واحدهای تولیدی قدردانی می کنم.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 626419
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.