به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در نخستین همایش پیشکسوتان ورزش استان همدان اظهار کرد: قهرمانان دیپلماسی با ایستادن در مقابل قدرت های دنیا توانستند با سربلندی از حقوق ملت ایران که پیش از این از تحریم های ظالمانه خسته شده بودند، دفاع کنند.
وی اضافه کرد: این پیروزی بزرگ به دست پیشکسوتان عرصه دیپلماسی ایران اسلامی در صحنه جهانی به دست آمد و با برجام حقانیت ایران به جهانیان به اثبات رسید.

** دستاورد بزرگ دولت یازدهم در طرح نظام سلامت
نیکبخت در ادامه بیان کرد: دولت یازدهم در طرح نظام سلامت نیز سرفراز بود و باوجود وضعیت نابسامان خزانه که تحویل دولت تدبیر و امید شده بود، این طرح به اجرا درآمد.
وی افزود: طرح نظام سلامت هدیه ماندگار دولت یازدهم به مردم است و مردم همدان پنج هزار میلیارد ریال خدمات بهداشتی درمانی از زمان اجرای این طرح تاکنون بهره مند شدند.
وی اظهار کرد: با اجرای این طرح در هتلینگ بیمارستان تحول عظیمی ایجاد شد و فشار مالی ناشی از هزینه های درمانی از دوش مردم برداشته شد.

** همدان قطب نیروگاه های خورشیدی کشور
استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان قطب نیروگاه های خورشیدی کشور است، گفت: حداکثر ظرفیت ایجاد شده در کشور یک مگابایت است در حالیکه سال گذشته نیروگاه 14 مگابایتی با سرمایه گذاری مستقیم آلمانی ها در همدان ایجاد شد.
وی افزود: در حال حاضر نیز 100 مگابایت نیروگاه در همدان در دست احداث است.
وی بیان کرد: تاکنون 7 سرمایه گذار خارجی در همدان سرمایه گذاری مستقیم داشته اند و شرایط برای حضور سرمایه گذاران خارجی مهیا است.

** سلطانی فر تحولات عظیمی در ورزش ایجاد کرده است
استاندار همدان با تمجید از عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان تحولات عظیمی را ایجاد کرده است که البته خدمات محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان نیز ارزنده و قابل تقدیر است.
وی افزود: ورزش کشور با حضور سلطانی فر قطعا در مسیر رشد و توسعه قابل توجه قدم بر می دارد و خوشبختانه وی در این مسیر مشاوره بد نمی گیرد.

** تاکید بر سلامت انتخابات
نیکبخت با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و رعایت امانت داری و اخلاق گفت: همه باید در راستای انتخاباتی سالم، رعایت امانتداری و بدون عیب و ایراد تلاش کنند.
وی افزود: انتظار ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است و باید فضای شور و نشاط را در انتخابات به نحو احسن ایجاد کرد.
در این مراسم از جمعی از پیشکسوتان ورزشی در رشته های مختلف تجلیل شد.
تاکنون 400 پیشکسوت ورزشی در سطح استان همدان ساماندهی شده اند.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.