به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، طیب فریادرس بعد از ظهر امروز در مراسم یادبود "شهدا و امتدادیه راهیان نور "95، اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور تأثیر بسیاری بر روحیه‌ جوانان می‌گذارد و دل‌ها را با آرمان‌های شهدا و راه شهدا آشنا می‌کند.

وی در مورد اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند"این مسئولیت یک رسالت زینبی است " که این رسالت زینبی تمام نمی‌شود و با برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات تداوم دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه جامعه دچار مشکلات اساسی است، گفت: اقتصاد ما به جای اقتصاد پیشرو اقتصاد سرمایه‌داری است و علمای بزرگ به سیستم بانکداری ایراد می‌گیرند که مقام معظم رهبری می‌فرماید" بایستی امسال امپراتوری دلار شکسته شود"  که این فرموده ایشان شما دانشجویان را مورد خطاب قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: اگر روزی مردانی از این سرزمین همت کردند و نگذاشتند که فرمان امام خمینی(ره) روی زمین بماند امروز هم بایستی فرمان امام حاضر مقام معظم رهبری بر روی زمین نماند چرا که مقاومت امروز سخت‌تر از مقاومت دفاع مقدس است.

فریادرس تصریح کرد: ما باید خود را برای انقلاب‌های جدید و فتح سنگرهای جدید آماده کنیم که کلید فتح این سنگرها مدیریت انقلابی و بسیجی است.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه باید در جامعه به سمتی حرکت کنیم که مدیران در راه اجرای اسلام قدم بردارند، عنوان کرد: باید در اجرای اسلام به‌گونه‌ای باشیم که وقتی می‌گوییم اقتصاد مقاومتی عده‌ای نگویند برنامه‌ی جامع اقتصاد مقاومتی همان برجام است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه 2 هزار و 721 دانشجو از استان همدان سال گذشته به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، گفت: از این تعداد یک هزار و 721 نفر به جنوب و 500 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621604
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.