به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش با تقدیر از خدمات نیروهای مسلح اظهار داشت: تشکیل حکومت‌ها و نظام‌ها بی‌شک برمبنای نیاز اولیه بشر که امنیت است شکل می‌گیرد چرا که از مهمترین نیازهای استراتژیک بشر به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تا امنیت نباشد دیگر نیازها نیز قابل برطرف کردن نیستند، افزود: امروز ایران اسلامی نه تنها با اقتدار و سربلندی از مرزهای خود به خوبی دفاع کرده بلکه از مرزهای اسلام نیز دفاع می‌کند و هرجا نیاز اسلام باشد از دادن مشاوره و کمک‌های مستشاری دریغ نمی‌کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم بسیاری نیازمند حضور و کمک‌های ارتش و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هستند، ابراز کرد: ایران اسلامی و نیروهای مسلح هیچ کدام طالب جنگ نبوده و نیستند اما در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که با رشادت رزمندگان و حمایت مردم از نیروهای مسلح هیچ دولتی بیگانه‌ای نمی‌تواند به کشور نگاه بد کند.

وی گفت: دشمنان پس از 8 سال دفاع مقدس دریافتند که جمهوری اسلامی دارای ارتشی با اخلاق، متدین و مسلح به تجهیزات پیشرفته نظامی هستند که حاضرند جان خود را فدای ارزش‌ها، کشور و ملت کنند.

نیکبخت با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما نیازی به مستشاران نظامی خارجی ندارد، عنوان کرد: اگر دولت‌های غربی حاضر شدند با ما پای میز مذاکره بنشینند به پشتوانه مردم و نیروهای مسلح بود.

وی تصریح کرد: امروز ملت‌های بسیاری به ویژه مستضعفان منتظرند تا ببینند چگونه از سوی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما حمایت می‌شوند نیروهائی که با تکیه بر عقیده خود از هیچ کس جز فرماندهی کل قوا دستور نمی‌گیرند.

استاندار همدان با تجلیل از جایگاه ارتش در ایجاد حفظ و امنیت کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه ناجا و غیره  آنچنان مرزها را حفظ و امنیت را تامین کرده‌اند که دولت می‌تواند در شرایطی که اوضاع منطقه نابسامان است به دنبال اجرای فرامین رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برود.

وی ارائه خدمات مختلف دولت به مردم مانند احداث راه‌آهن و یا اجرائی کردن برنامه ششم توسعه را از برکات امنیت در کشور دانست و تصریح کرد: دولت یازدهم بودجه دفاعی کشور را بیشتر کرد تا ساخت تسلیحات دفاعی افزایش یابد مانند تسلیحاتی که چند روز پیش شاهد رونمائی از آنها بودیم.

نیکبخت بیان کرد: اگر امروز می‌توانیم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلای شهر و روستا در کمال آرامش برگزار کنیم ثمره مجاهدت نیروهای ومسلح و تامین امنیت توسط آنها است.

وی افزود: همه مردم ایران به ویژه مردم متدین استان همدان با حضور حداکثری در انتخابات به ندای رهبر انقلاب که خواستار ایجاد حماسه‌ای دیگر هستند لبیک گفته و با رای هوشمندانه خود سبب استمرار احساس امنیت و امنیت در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620820
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.