فرماندار شهرستان فامنین روز یکشنبه در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی این شهرستان گفت: انتخابات مسئولیت حساس ، سخت و امانت بزرگی است که عهده ما بوده و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف را یک پشتوانه بزرگ و باعث سربلندی انقلاب و نظام می داند، باید در این راستا تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا سید مجید شماعی اظهار کرد: تاکید دولت تدبیر و امید نیز حضور پرشور و همه جانبه اقشار مختلف مردم جامعه در انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه رای مردم حق الناس است و همه مسئولان کشور بر انتخابات حداکثری و قانونی تاکید دارند، افزود: مسئولیت ما در انتخابات آتی یک نقش برجسته است و باید با تامل و حرکت در مسیر قانونی و با وحدت و انسجام مسئولان اجرائی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کنیم.
وی همچنین مهمترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات را فراهم کردن حضور پرشور مردم و اجرای دقیق قانون دانست و افزود: رای مردم امانت است و ما امانت دار هستیم.
در این نشست محمود علی رمضانی، ابوالفضل رسولی، علی مرادی، اصغر نقوی، حسین رجبی، حسین نقوی، علی رسولی، محمد محققی و محمد آقاجانی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرائی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فامنین انتخاب شدند.
همچنین محمد سهرابی، محمد چهره آزاد، وجیه الله آرزومند، محمد حسینی و صفی الله هیزجی نیز به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.