محمد ابراهیم الهی تبار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هیات های اجرایی صلاحیت پنج هزار و 74 داوطلب شوراهای اسلامی روستا و یک هزار و 133 داوطلب حضور در شورای اسلامی شهرها را تائید کردند.
وی اضافه کرد: با توجه به اتمام زمان بررسی صلاحیت این افراد در هیات اجرایی ، مجدد صلاحیت افراد تائید شده در هیات نظارت مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: پس از اتمام زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی در هیات نظارت نتایج توسط فرمانداری ها به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.
الهی تبار گفت: طبق قانون پس از اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت، اول اردیبهشت هیات نظارت نظر خود را به بخشداریها و فرمانداری ها اعلام می کند.
وی تاکید کرد: صلاحیت افرادی که در هیات اجرایی و هیات نظارت تایید نشده است چهار روز مهلت دارند درخواست بررسی مجدد خود را ارائه دهند.
از 30 اسفند تا روز یکشنبه 6 فروردین 6 هزار و 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان نام نویسی کردند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.