محمدتقی رحیمی روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: پاس براساس حکم فدراسیون جهانی فوتبال فیفا محکوم به پرداخت 48 هزار دلار به حساب این بازیکن برزیلی است.
وی اضافه کرد: این بدهی باید پرداخت شود و هر لحظه امکان اجرای حکم دوم FIFA وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حکم ابتدایی فیفا که اسفندماه سال قبل اجرا شد، تیم پاس به دلیل عدم پرداخت بدهی این بازیکن برزیلی با کسر 6 امتیاز محکوم شد و با این حکم نتوانستیم به مرحله نهایی لیگ دسته 2 فوتبال کشور صعود کنیم.
رحیمی افزود: حالا در دومین حکم اجرایی فیفا در صورت پرداخت نکردن طلب 48 هزار دلاری این بازیکن، با سقوط به یک دسته پایین تر (لیگ سه) محکوم می شویم.
وی بیان کرد: این حکم از اختیار فدراسیون فوتبال ایران هم خارج است و اگر مسئولان استان نسبت به پرداخت بدهی چاره اندیشی نکنند، سقوط به لیگ دسته سه فوتبال کشور قطعی است.
وی بیان کرد: در حال رایزنی برای قسطی کردن این بدهی هستیم اما تاکنون پاسخی از سوی وکیل برزیلی دریافت نشده است.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: فعالیت این بازیکن به سال 86 و همزمان با انتقال پاس به همدان بازمی گردد و تاکنون پیگیری مجدانه برای حل پرونده او صورت نگرفته بود.
وی افزود: اگر بدهی این بازیکن بنا بر رای فیفا ظرف این مدت تعیین شده پرداخت نشود، سقوط پاس به لیگ سه حتمی است.
پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و در 9 سال گذشته یکی از ناکام ترین و پرهزینه ترین تیم های فوتبال ایران لقب گرفت.
این تیم امسال با کمتر از 900 میلیون تومان روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شد و نتایج مطلوبی کسب کرد و هوادارانش امیدوار به صعود بودند که در نهایت به دلیل بدهی های قبلی نتوانست به راه خود ادامه بدهد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.