سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سانحه نخست که در روستای محمودوند نهاوند رخ داد 2 موتورسیکلت به صورت پهلو به پهلو با یکدیگر برخورد کردند.
وی اظهار کرد: پس از بروز این سانحه راننده و ترک نشین موتورسیکلت به همراه وسیله نقلیه به دره مجاور جاده سقوط می کنند.
وی اضافه کرد: 2 تن از موتورسواران 15 و 16 ساله پس از سقوط به انتهای دره به برکه انتهای آن افتاده و مجروح و مصدوم می شوند ولی راکب 13 ساله بر اثر برخورد قسمت سر با سنگ و نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست می دهد.
رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: در سانحه دیگری که در جاده گرین رخ داد راکب و ترک نشین 15 و 16 ساله یک دستگاه موتورسیکلت به دره ای حدود 80 متر سقوط کرده و در دم جان خود را از دست می دهند.
سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: ابتدای هفته گذشته نیز راکب نوجوان یکدستگاه موتورسیکلت به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در جاده اسدآباد دچار سانحه می شود.
وی بیان کرد: تریلی که با سرعت در این جاده در حال تردد بوده از روی راکب موتورسیکلت و ترک نشین عبور کرده و هر 2 در دم جان خود را از دست می دهند.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: درصد بالایی از راکبان موتور سیکلت که در سانحه رانندگی دچار جراحت می شوند فاقد گواهینامه بوده یا از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
سرهنگ عزیزی با ذکر اینکه فوت موتور سواران در سالجاری پنج برابر افزایش داشته است افزود: سهل انگاری والدین در خرید و در اختیار گذاشتن موتورسیکلت برای فرزندان نوجوانان به طور حتم ره آوری جز شندین خبر فرزندانشان را نخواهد داشت.
220 هزار دستگاه موتورسیلکت در استان همدان تردد دارند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.