در این آئین از بین 30 نفر معتمد مردمی شرکت کننده ،'عبدالرضا علی بخشی' ، 'علیرضا شهبازی' ، 'محمد تقی شهبازی' ، 'وهاب بحیرایی' ، 'مرتضی کرمعلی' ،' مهرداد هوشمند' ، 'رضا محبی' ، 'میترا دسته گلی' و 'واحدین احمدوند' به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.
همچنین' مومن علی رضایی'، 'بیژن ترابیان' ،' وحید مالمیر' ، 'داود بهر کشکول' و 'رحمت الله حیدری' به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند .
به گزارش ایرنا فرماندار نهاوند در این آئین گفت: انتخابات باحضور و رای مردم و با تشکیل هیات های اجرایی و نظارت و بازرسی برگزار می شود و برای تشکیل هیات اجرایی، 30 نفر از معتمدین اقشار مختلف مردم دعوت شده اند تا از میان خود 9 نفر را انتخاب و مسئول برگزاری انتخابات کنند.
کریم حمیدوند افزود:قانونمداری ، امانتداری و بی طرفی در انتخابات از مولفه های اصلی هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری است .
وی ادامه داد: با همکاری همه دست اندرکاران امر انتخابات زمینه های برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم فراهم شده است و تلاش می شود که با همدلی هر چه بیشتر این شور و نشاط افزایش یابد.
فرماندار نهاوند اظهار کرد: مردم سالاری و دموکراسی در ایران در تمامی انتخاب ها و مراحل مهم و سرنوشت ساز کشور به خوبی اجرا می شود و مردم همواره از کوچکترین واحد تقسیمات کشوری که شورای شهر است تا بزرگترین واحد آن که انتخابات ریاست جمهوری است در سرنوشت خود دخیل و سهیم بوده اند.
حمیدوند بر نقش هیات های اجرایی در ایجاد اعتماد عمومی تاکید کرد و گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات باید بر صحت، امنیت و سلامت برگزاری انتخابات نظارت دقیق داشته باشیم و اعتماد عمومی مردم را قوت بخشیم .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود .
1181/7525
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.