دبیر هیات بوکس همدان در این باره گفت: نزدیک به 10 سال است که همدان در رده سنی بزرگسالان تیم ملی موفق به حضور در رقابت های آسیایی نشده بود اما امروز با معرفی نفرات اعزامی، امین زیادی از همدان نیز حضور دارد.
امید مرامی سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: امین زیادی با نظر نهایی کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور در وزن 81 کیلوگرم رقابت های قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.
وی اضافه کرد: سعید نوروزی آخرین بوکسور همدانی بود که توانست با حضور در ترکیب اصلی تیم ملی، 10 سال قبل روانه رقابت های قهرمانی آسیا شود.
مرامی خاطرنشان کرد: رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا دهم اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهر تاشکند کشور ازبکستان برگزار می شود و ترکیب تیم ایران را هشت بوکسور تشکیل می دهند.
وی افزود: امین زیادی پس از پایان دوره مقدس سربازی در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کرد و مورد توجه ' باربارو فرناندز خیمنز' سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور قرار گرفت.
وی یادآور شد: این بوکس همدانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بیش از 20 مسابقه انتخابی برگزار کرد و ضمن برتری مقابل تمامی بوکسورهای سرشناس و صاحب نام کشور توانست در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های آسیایی قرار بگیرد.
امین زیادی در سال 93 و قبل از اعزام به سربازی نیز 2 بار به اردوی تیم ملی دعوت شد اما با وجود احسان روزبهانی قهرمان صاحب نام بوکس کشور نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
حالا این بوکسور همدانی که شاگرد امید مرامی از مربیان بین المللی بوکس استان همدان است، فرصت طلایی برای کسب سهمیه جهانی دارد.
براساس قوانین مسئولان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان، 6 بوکسور برتر هر وزن جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهانی در آلمان را کسب خواهند کرد.
همدان دارای 500 بوکسور فعال در رده های سنی مختلف است.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.