به گزارش خبرآنلاین از ملایر ؛حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، که در شورای اداری این شهرستان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: برای تحقق شعار امسال باید با تلاش، اهتمام‌، وحدت و تعامل بیشتر گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به همفکری تمامی مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: روحیه تعامل، وحدت و همکاری بی‌نظیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی‌، مدیران و نمایندگان مردم در مجلس، مهم‌ترین امتیاز در پیشبرد اهداف شهرستان ملایر می باشد.


آزادیخواه، انتخابات را مختص یک جریان و جناح خاص ندانست و گفت: همه جریان‌ها و نگرش‌ها باید زیر چتر انقلاب فعالیت کرده و هدفشان فقط فاکتورها و شاخص‌های رهبری برای انتخاب اصلح باشد.


وی تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور، با حضور پر‌رنگ و اکثریت مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، مهمترین اتفاق امسال خواهد بود.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: 29 اردیبهشت ماه، ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خود مانند گذشته انقلابی بودن خود را ثابت می‌کنند.


آزادیخواه ایجاد دانشکده پیراپزشکی در شهرستان ملایر‌، اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان برای تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی ملایر‌، راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی و تخصیص بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستان‌های این شهرستان را از برکات سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به ملایر در سال 95 دانست و گفت: با پیگیری های به عمل آمده برای ثبت ملی مبل و منبت ملایر و اقدامات انجام شده اوائل سالجاری این امر محقق خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610628
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.