سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه یکشنبه یک خانواده پنج نفره برای دیدار نوروزی از جاده همدان به سمت بیجار در حال تردد بودند که با یک دستگاه خودروی وانت پیکان به صورت رخ به رخ برخورد می کنند.
وی توضیح داد: راننده خودروی وانت پیکان به عللی نامعلوم از مسیر اصلی خارج شده و به سمت راست منحرف و وارد شانه خاکی سمت چپ جاده می شود.
وی اضافه کرد: راننده پیکان سواری برای رهایی از برخورد با این خودرو به جای انحراف به راست خودرو را به سمت چپ منحرف می کند.
رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده خودروی وانت پیکان نیز در این حالت به یکباره خودرو را به سمت راست منحرف کرده که اقدام ناصحیح هر 2 راننده منجر به برخورد رخ به رخ این 2 وسیله نقلیه می شود.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: برخورد رخ به رخ این 2 خودرو و بالا بودن سرعت خودروی پیکان سواری منجر به آتش گرفتن این 2 وسیله نقلیه می شود.
وی گفت: سه تن از سرنشینان خودروی پیکان سواری شامل راننده، سرنشین جلو و همسر راننده در آتش سوختند و 2 تن دیگر به علت بالا بودن سرعت خودروی سواری و شدت ضربه وارد شده جان خود را از دست می دهند.
رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: راننده 23 ساله خودروی وانت پیکان نیز بر اثر سرایت آتش به داخل خودرو به شدت می سوزد با این وجود هم اینک در بیمارستان بستری است.
سرهنگ عزیزی افزود: با توجه به بالا بودن سطح سوختگی این راننده جوان، پزشکان امیدی به زنده ماندن راننده پیکان وانت ندارند.
طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند آغاز شده است و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.