به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سردار 'محمد شرفی' در جمع اعضای قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان همدان بر ضرورت نوآوری در انجام ماموریت ها و ارائه خدمات و استفاده بهینه از ظرفیت ها تاکید کرد.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت مناسب بودن رفتار پلیس در مواجهه با افراد گفت: رفتار پلیس باید همراه با اخلاق اسلامی و منطبق با آموزه های دینی باشد.
سردار شرفی ادامه داد: نباید سرمایه اجتماعی پلیس با رفتار نادرست ما زیر سوال رود بنابراین نظارت و آموزش باید به صورت مستمر مد نظر قرار گیرد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا امانت داری را یکی از خصوصیات ویژه پلیس در جامعه اسلامی دانست و افزود: اموال ، جان و ناموس مردم، امانت الهی است که گاهی در اختیار پلیس قرار دارد و خیانت در امانت مردم باعث از دست رفتن سرمایه اجتماعی پلیس می شود.
سردار شرفی در ارتباط با نقش پلیس در انتظام بخشی جامعه گفت: مشاهده بی نظمی در یک شهر و منطقه، موید عملکرد نامناسب پلیس است بنابراین انتظام بخشی شهرها یکی از وظایف اساسی پلیس است.
وی سه مولفه امنیت، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی را از ماموریت محوری ناجا در نوروز 96 برشمرد و گفت: پلیس همدان به این سه حوزه به صورت کاربردی توجه داشته و همه اقدامات را برای تحقق این اهداف به کار گرفته است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا جلب سرمایه اجتماعی را در استان همدان تحسین برانگیز دانست و افزود: در حوزه ساماندهی دستفروش ها و انتظام بخشی ترافیکی با برنامه ریزی های صورت گرفته، انتظامی همدان خوب عمل کرده است.
وی اظهار کرد: استان همدان در کنترل تلفات جاده ای و کاهش جرایم و ارائه خدمات انتظامی وضعیت بسیار خوبی داشته است.
قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی استان همدان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته با هدف برنامه ریزی برای پیشگیری و کاهش سرقت و تلفات ناشی از سوانح رانندگی راه اندازی شد.
7526/1181
تنظیم کننده: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.