معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: به منظور کاهش سوانح رانندگی پویش ملی 'نه به تصادفات' راه اندازی شده است.
مریم پاک بین افزود: شهروندان و مسافران می توانند از طریق ربات به پویش ملی' نه به تصادفات' بپیوندند یا هنگام عبور از کنار پایگاه های سلامت نوروزی این میثاق نامه را امضا کنند.
وی اضافه کرد:از ابتدای طرح نوروزی تا کنون یک هزار و 666 تن از مسافران نوروزی، شهروندان و مسئولان استان همدان به پویش ملی 'نه به تصادفات' پیوسته اند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهارکرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفند سالجاری با هدف کاهش سوانح جاده ای آغاز شده است.
پاک بین بیان کرد: در این طرح با ارائه خدماتی شامل تست خون و گرفتن فشار خون، زمینه توقف و استراحت کوتاه رانندگان و ادامه مسیر در شرایطی ایمن فراهم می شود.
به گزارش ایرنا پویش نه به تصادفات از روزهای پیش از آغاز مسافرت های نوروزی در کشور به راه افتاد و بسیاری از افراد صاحب نام و مسئولان به این پویش پیوسته اند.
رانندگی ایمن، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت موارد لازم در کاهش سوانح رانندگی و گوشزد کردن این موارد به دیگر رانندگان از جمله بخش های مهم این پویش است.
معاونت جوانان جمعیت هلال احمر دارای 20 پایگاه ثابت، هشت تیم سیار سحاب، پنج خیمه نماز و 10 ایستگاه سلامت است.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.