حجت الاسلام حسن رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: غرفه های مشاوره خانواده و ازدواج، وقف، سلامت، کودک و نوجوان و غرفه پرسش و پاسخ مذهبی در قالب خیمه‌های معرفت در طرح آرامش بهاری فعال هستند و اقامه نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و بیان مسائل شرعی از جمله برنامه های بقاع متبرکه در ایام نوروز در طرح آرامش بهاری است.
وی با بیان اینکه غرفه های کودک و نوجوان با استقبال چشمگیری مواجه بوده و به تمامی کودکان مراجعه کننده به این غرفه ها هدایایی اهدا شده است گفت: مشاوره های خانواده و ازدواج نیز در خیمه های معرفت توسط کارشناسان زبده به مراجعه کنندگان ارائه می شود که با استقبال مطلوبی روبرو بوده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: استان همدان دارای 238 بقعه متبرکه و مکان زیارتی است که از این تعداد 49 بقعه، شاخص های میزبانی و اجرای طرح آرامش بهاری را دارا بودند و تا پنجمین روز از فروردین ماه جاری بیش از 80 هزار نفر از بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری استان بازدید کردند.
حجت الاسلام رضوی اظهار کرد: 55 مبلغ دینی در طرح آرامش بهاری حضور دارند که 38 تن از این مبلغان از حوزه علمیه قم به بقاع متبرکه استان اعزام شدند و مابقی از مبلغان بومی استان همدان هستند.
طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه سال گذشته در 49 بقعه متبرکه شاخص استان همدان آغاز شد و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشار دهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.