محمد ناصر نیکبخت شامگاه شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان بیان کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به ' اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' موجب خرسندی بنده شد چرا که شعار اصلی من نیز حمایت از تولید و اشتغال است.
وی اضافه کرد: با نامگذاری سال از سوی رهبری معظم انقلاب به این عنوان، در ادامه راه تولید و اشتغالزایی فرصتی به دست آمد تا بتوان از همکاری و همراهی سایر سازمان ها استفاده کرد.
استاندار همدان بیان کرد: همچنین این پیام زمینه را فراهم کرد تا بیش از گذشته از توان بخش خصوصی استقبال و استفاده شود تا بتوان تولید و اشتغال را به جایی که شایسته است برسانیم.
نیکبخت با عنوان اینکه از هر فرصتی برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده می شود گفت: در صورت حمایت از حوزه تولید و رونق این بخش شاهد ایجاد اشتغال خواهیم بود.
وی در ادامه از فعالیت های مطلوب دستگاه های عضو در ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد اسکان قدردانی کرد و افزود: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری همدان شرایط خوبی برای پذیرایی، راهنمایی و اسکان مسافران پیش بینی کردند.
استاندار همدان اضافه کرد: استان همدان برای پذیرایی از مسافران نوروزی به خوبی آماده شده است و شرایط برای استقبال مهیا است.
نیکبخت ابراز امیداواری کرد: با کمک مدیران، شاهد دستیابی همدان به جایگاه خود در امر گردشگری و پذیرایی از گردشگران باشیم.
رهبر فرزانه انقلاب سال 1396 را سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری کردند.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.