به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های اولین نماز جمعه سال 96 در حسینیه امام خمینی(ره) همدان افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به افراد دلسوز، خدمتگزار و انقلابی رای دهند و از انتخاب افرادی که وعده های مختلف و پوچ می دهند، پرهیز کنند.
وی با تاکید بر حسن انتخاب در انتخابات اردیبهشت ماه امسال گفت: مردم به فردی که به فکر اشتغال جوانان و رفاه مردم است رای دهند.
حجت الاسلام جوادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در منویات اخیر خود در سال جاری بر حسن انتخاب و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تاکید داشتند و این امر باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.
خطیب موقت جمعه همدان گفت: دشمنان داخلی و خارجی خواستار حضور کمرنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هستند و مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق های رای، چشم دشمنان را کور و توطئه های آنها را خنثی کنند.
حجت الاسلام جوادی در ادامه با اشاره به دید و بازدیدهای نوروز گفت: اگر صله رحم به دور از تجملات و اشرافی گری باشد موجب آرامش یافتن، دوری از استرس و رفع نیازهای عاطفی می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
2087/1181 خبرنگار: زهرا پیرنیا **انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.