سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش برف در بیشتر جاده های این استان از عصر روز یکشنبه آغاز شد و تا بامداد امروز ادامه داشت.
وی اضافه کرد: ریزش متناوب برف موجب لغزندگی سطح جاده های این استان شده و گردنه اسدآباد در چند نوبت مسدود و دوباره بازگشایی شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر خودروهای فاقد زنجیر چرخ بودند هنگام تردد از گردنه اسدآباد از مسیر اصلی منحرف شده و با دیگر خودروها برخورد می کردند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: با وجود برخورد خودروها به یکدیگر ولی به علت پائین بودن سرعت وسایل نقلیه هیچگونه سانحه منجر به فوت و جرح در 24 ساعت گذشته رخ نداده است.
سرهنگ عزیزی تاکید کرد: استان همدان از مناطق سردسیر کشور محسوب می شود بنابراین مسافران و گردشگران که قصد تردد از جاده های این استان را دارند باید به طور حتم زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
استان همدان دارای 45 گردنه برفگیر و سخت گذر به طول 245 کیلومتر است که گردنه اسدآباد، گردنه آوج در رزن و گردنه گرین نهاوند مهمترین گردنه های این استان به شمار می روند.
امسال تاکنون شمار متوفیان سوانح برون شهری 32 نفر معادل هشت درصد نسبت به 11 ماه و 24 روز سال گذشته کاهش داشته است.
مجموع سوانح فوتی، جرحی و خسارتی 44 فقره معادل سه درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.