آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه همدان افزود: دولتمردان برای پیروزی برجام تلاش زیادی کردند اما رهبری اعلام کردند آمریکا قابل اعتماد نیست و ملت باید روی پای خود بایستند.
وی با بیان اینکه مسجدی دیروز در سوریه توسط هواپیماهای آمریکایی بمباران شده است افزود: به ما می گویند مرگ بر آمریکا نگویید بگذارید با امریکا ارتباط برقرار شود! مگر می شود به این شیطان بزرگ اعتماد کرد؟
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره فرارسیدن 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت تصریح کرد: ملی شدن صنعت نفت توسط آیت الله کاشانی و متدینان شکل گرفت و آنها نقش اساسی را داشتند که امروز فراموش شده هستند.
امام جمعه همدان همچنین با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و انجام خانه تکانی افزود: پاکیزگی زیربنای دین مبین اسلام است که در روایات به آن تاکید شده است.
آیت الله محمدی با بیان اینکه عید نوروز بهترین زمانه برای دید و بازدیدها و از بین بردن کدورت ها است ادامه داد: عید نوروز فرصتی برای گشت و گذار ها و مسافرت ها است .
وی ادامه داد: در این ایام باید رعایت حال خود و دیگران را کنیم که این مسافرت ها به قیمت جان خود و دیگران تمام نشود.
وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در ایام نوروزی افزود: در تعطیلات نوروزی چند صد هزار مامور نیروی انتظامی باید بسیج شوند تا جلو بی انظباطی را بگیرند اما همگان باید وظایف خود را رعایت کنند.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری*انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.