خسرو سامری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای 44 طرح در سفر کاروان تدبیر و امید به استان همدان با هشت هزار و 570 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.
وی اضافه کرد: تخصیص پنج هزار و 70 میلیارد ریال اعتبارت مصوب در سفر هیات دولت از تعهدات سال 94 و سه هزار و 450 میلیارد ریال از تعهدات سالجاری بوده است.
وی بیان کرد: زمان پیش بینی شده برای تکمیل طرح های مصوب در سفر هیات دولت پایان سال مالی 95 یعنی در سال 96 است.
دبیر ستاد استانی پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به همدان گفت: هشت طرح از طرح های مصوب سفر هیات دولت متعلق به بخش عمران و مسکن شهری با اختصاص 630 میلیارد ریال بوده است.
سامری افزود: برای اجرای چهار طرح مصوب بخش کشاورزی در سفر هیات دولت به همدان 450 میلیارد ریال پیش بینی شد.
وی اضافه کرد: همچنین اجرای هفت طرح با یک هزار و 280 میلیارد ریال اعتبار در بخش درمان، هفت طرح حوزه منابع آب با یک هزار و 230 میلیارد ریال و هشت طرح علمی و فرهنگی با 350 میلیارد ریال اعتبار در سفر هیات دولت مصوب شد.
وی تصویب اجرای 6 طرح حمل و نقل با چهار هزار و 330 میلیارد ریال اعتبار، یک طرح در بخش غذایی با پیش بینی 120 میلیارد ریال اعتبار و سه طرح فرهنگی و ورزشی با 12 میلیارد ریال اعتبار از برکات سفر هیات دولت به همدان است.
دبیر ستاد استانی پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به همدان اظهار کرد: 13 طرح از 44 پروژه مصوب در سفر هیات دولت 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
سامری اضافه کرد: همچنین 11 طرح بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی، 13 طرح بین 50 تا 70 درصد و هفت طرح تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.
وی با ذکر اینکه 97.2 درصد از اعتبارات مصوب سفر هیات دولت تخیصی یافته است بیان کرد: برخی از طرح ها نظیر راه آهن همدان بیش از رقم مصوب در سفر هیات دولت به همدان تخصیص یافت.
دبیر ستاد استانی پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به همدان توضیح داد: برای اجرای خط ریلی همدان - تهران یک هزار و 500 ملیارد ریال اعتبار در سفر هیات دولت پیش بینی شد که با پیگیری های استاندار 500 میلیارد ریال دیگر به این اعتبار افزوده شد.
سامری اضافه کرد: این افزایش اعتبار شامل تصفیه خانه و چند دانشگاه استان همدان نیز شده و این طرح ها بیش از رقم مصوب در سفر هیات دولت اعتبار دریافت کردند.
استان همدان سوم شهریور ماه سال 94 میزبان رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت بود.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.