به گزارش ایرنا هفته دوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در حالی برگزار می شود که شهرداری تیم ششم گروه یک، پذیرای نفت و گاز گچساران تیم دوم این گروه است.
شاگردان هادی گل محمدی در نخستین دیدار خود در این مرحله هفته گذشته باخت سنگین خانگی را مقابل شهرداری تبریز متحمل شدند و دریافت 2 گل شوک بزرگی به این تیم داد.
شهرداری چی ها با شکست 2 بر صفر برابر همتای تبریزی خود دومین باخت سنگین این فصل را کسب کردند تا از این پس برای جبران این نتیجه نامطلوب بیشتر تلاش کنند.
این شکست سبب شد تا تیم شهرداری قعرنشین گروه یک رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته 2 فوتبال کشور شود و حالا برای جبران امتیاز و بازگشت به جمع مدعیان محکوم به پیروزی در این مسابقه است.

** نفت و گاز گچساران تیم گلزن های لیگ 2
تیم نفت و گاز گچساران با کسب بهترین خط حمله دور مقدماتی لیگ دسته 2 فوتبال کشور گام به مرحله نهایی گذاشته است.
این تیم جنوبی در مرحله مقدماتی با 41 گل زده بهترین جایگاه را کسب کرد و در نخستین بازی مرحله نهایی نیز توانست تیم هف سمنان را شکست دهد.
نفتی ها با قرار گرفتن در رده دوم جدول کار سختی در همدان دارند و تیم مقابل آنها با قبول شکستی تلخ مقابل شهرداری تبریز، درصدد جبران باخت است.
البته این تیم با اتکا به مهاجمان گلزن و آماده درصدد کسب پیروزی و حفظ جایگاه خود در بالای جدول خواهد بود.

** جایگاه نامطلوب شهرداری همدان
باخت 2 بر صفر برابر شهرداری تبریز شوک بزرگی برای تیم شهرداری همدان در بازی خانگی بود.
شهرداری همدان در مرحله نخست رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور از 12 بازی صاحب 4 باخت شده بودند و تنها یک بار در بازی خانگی آن هم برابر پاس همدان شکست را پذیرا شدند.
در واقع باخت مقابل شهرداری تبریز در هفته نخست رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته 2 مشابه شکست بازی اول مرحله مقدماتی برابر پاس بود.
شهرداری چی ها در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی نیز با 2 گل مغلوب پاس همدان شده بودند و حالا مرحله نهایی را نیز با همین نتیجه واگذار کردند.
خیلی ها شکست برابر شهرداری تبریز را شروع خوبی برای نتیجه گیری تیم شهرداری همدان می دانند و از آن شوک ابتدای بازی ها یاد می کنند.

** صف آرایی بهتری های شهرداری مقابل نفت و گاز گچساران
18 بازیکن تیم شهرداری در بازی امروز مقابل نفت و گاز گچساران معرفی شدند.
داوود اژدریی، رضافرخزادی، رضازارعی، حمید پروا، مجید شعبانی، صادق بوستانی، علیرضا شاهسوند، کاظم صالحی، هادی بلوری، رضاکاشفی، رسول رضایی، مهدی عسگری، حسن ذوالفقاری، میثم زمانی، پیمان احتظاظی، مصطفی قیصری، حسین زرین چنگ و محسن وفایی 18 بازیکن تیم شهرداری در این بازی هستند.
هادی گل محمدی سرمربی تیم شهرداری امروز براساس شرایط بازی تیمی هجومی را به میدان خواهد فرستاد تا از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کند.
ترکیب احتمالی تیم تحت هدایت او در این بازی را داوود اژدری، حمید پروا، مجید شعبانی، علیرضا شاهسوند، کاظم صالحی، هادی بلوری، رسول رضایی، مهدی عسگری، حسن ذوالفقاری، میثم زمانی و محسن وفایی تشکیل می دهد.
دیدار تیم های شهرداری همدان و نفت و گاز گچساران از ساعت 15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز می شود.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.