محمد مهدی ملکیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ناظر پولی بانک مرکزی در استان همدان اسکانس های نو در قالب 50 هزار و 10 هزار ریالی و ایران چک در اختیار شبکه بانکی دولتی و خصوصی همدان قرار داده است.
وی افزود: قرار است از امروز این اسکانس ها در دستگاه های خودپرداز قرار گیرد همچنین بانک ها می توانند در حین مبادلات پولی ، اسکناس های نو به مردم بدهند.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: البته به صورت رسمی، اسکانس های نو تنها بعدازظهر 25 اسفند ماه سالجاری به صورت دستی و نقدی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان همدان اظهارکرد: بانکها پاکت های اسکناس نو حاوی پنج برگ 100 هزار ریالی، 20 برگ 50 هزار ریالی و 25 برگ 20 هزار ریالی در مجموع به ارزش 2 میلیون ریال را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
ملکیان افزود: بانک ملی شعبه مرکزی در همدان و شعبه های مرکزی هشت شهرستان تابعه به همراه شعب واقع در لالجین، صالح آباد، دمق، قروه درجزین، شاهنجرین، قهاوند، سامن و حسین آباد شاملو اسکناس نو بین متقاضیان توزیع می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین شعبه مرکزی بانک های صادرات، کشاورزی، تجارت، رفاه کارگران واقع در مرکز استان اقدام به عرضه پول نو در روز پیش بینی شده می کنند.
وی بیان کرد: با توجه به تدابیر پیش بینی شده هیچگونه مشکلی در تامین نقدینگی و پرداخت وجه مورد نیاز مردم در پایان سال وجود ندارد.
حدود 400 شعبه بانکی به همراه بیش از 700 دستگاه خودپرداز در همدان فعال و آماده ارائه خدمات بانکی به مردم و مسافران است.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.